2022. október 11., kedd

Őszi reggel

17 megjegyzés:

  1. Aztán egyszercsak egy sárguló bokorból ránk köszön az ősz...
    ( Üdvözöllek melegen, még eddig, Rózsa)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony! Főleg a pesti oldal volt ködös, itt Budán, talán mert közelebb van, jobbak voltak a látási viszonyok, az utcánkban meg végképp! :)
      Még én is melegen tudlak üdvözölni, de ki tudja, meddig?

      Törlés
  2. Szép! Nálunk is hasonló kezd lenni a hegyoldal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a hegyoldal még viszonylag zöld, csak itt-ott sárgásak a fák. Az utcánkban több az őszi szín. Majd, talán október vége felé, színesebb lesz a hegyoldal is. :)

      Törlés
  3. De szép színek! És a ködös "balladaian" sejtelmes fotóid is. Tegnap utazás közben még elcsodálkoztam, mert egész zöld a természet. Augusztus végére, szeptember elejére a hőség után ősziesebbek = szárazabbak voltak a fák, a mezők. Most a sok eső kicsit felfrissített mindent. De reggel és este már nagyon őszi az illat és a sok bogyó a bokrokon, meg a sárguló, hulló levelek kétségtelenül azt jelzik, itt van az ősz. Ha ilyen kellemes meleg maradna néhány hétig, tudnám értékelni. (Bár a házban hűvös maradt, kihűltek a falak...)
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdődik a színpompás ősz, de a kertünkben is a nagy esők felfrissítették a füvet, a bokrokat és most vígan zöldellnek. :) Élvezik az élhetőbb körülményeket. Alig sárgul valami, viszont van több bokor is ami a nyáron megégett. Azoknak csak barnán pöndörödő leveleik vannak.
      Én gyújtólángra kapcsoltam a konvektort, de így sincs melegem, sőt...!

      Törlés
  4. De szééép! 😍 Kezdődik a színes világ, jaj de jó! ☺️ Hétvégén én is csodákat láttam a hegyekben, hihetetlen látvány volt, imádom 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, nekem erre futja. :) Ezért (is) megyek hozzád, hogy még szebb tájakat nézegethessek. A hegyeket nagyon szeretem! (Nem értek egyet Petőfivel.) :)

      Törlés
    2. Drága Borka, attól, hogy neked "csak" arra futja, az pont olyan gyönyörű, mint amit én láttam! 🌞☺️

      Törlés
    3. Köszönöm Orsi, kedves vagy. Ilyenkor, ősszel még nehezebben tűröm a bezártságot, mennék kirándulni a hegyekbe... :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Katalin, köszönöm szépen!

      Törlés
    2. instagram-on látni ilyen meseszép fotókat

      Törlés
    3. instán megtalálható vagy?

      Törlés
    4. igen, fent vagyok az instagramon, de oda nem teszek fel fotókat, csak a másokéban gyönyörködöm.

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    6. Megtaláltuk egymást. :)

      Törlés