2022. július 14., csütörtök

2007-ből hoztam

Nyári álom 

Én ilyenkor, ebben a nagy nyári hőségben, szeretnék nyári álmot aludni. Én lennék a nyári álmot alvó mackó. Egy jó kis hűvös barlang mélyén átaludnám a forró nyarat. De szép is lenne! Nem tehetek róla, de ellentétben másokkal, én ettől leszek depressziós. Ha belegondolok, hogy jön még akár 40° is..., kitör a frász! 

Csak ennyit akartam mondani. 

Már akkor is volt kánikula. Olvasgattam az akkori bejegyzéseimet és a nyár 2007-ben is forró volt és hosszú. 

"Hosszú, forró nyár..."

7 megjegyzés:

  1. Én csak úgy simán szeretném átlépni a június, júliust. 😄 Az augusztus már picit elviselhetőbb, mert rövidebbek a nappalok.

    VálaszTörlés
  2. Azt is nehéz volna megvalósítani, legalább annyira, mint az én ötletemet. :)

    VálaszTörlés
  3. Társulok hozzád mackó ügyben.:) Nem szeretem a nyarat a hőség miatt. Az ősz és a tél a kedvenc évszakjaim.

    VálaszTörlés
  4. Szeretettel üdvözöllek a nyári barlanglakó mackók táborában!

    VálaszTörlés
  5. Mindketten megváltoztunk: én is, a nyár is... Azelőtt szerettem a nyarat, forróságával együtt, de sokkal forróbb lett, én pedig törékenyebb... Össze nem egyeztethető módon...

    VálaszTörlés
  6. Igen, ez is igaz. A kor előrehaladtával egyre nehezebb elviselni a meleget. Most jön jól, hogy fent laksz északon. Ott mégsem olyan forró a nyár, mint a déli tájakon, ahol égnek most az erdők.

    VálaszTörlés
  7. Ez is igaz, egyelőre... Itt is egyre melegebb van nyáron...

    VálaszTörlés