2022. január 15., szombat

Reggel, kék óra

Úgy 7 óra körül készültek...

17 megjegyzés:

  1. Na, télen hétvégén tuti nem tudnék ilyen szép pillanatot elkapni, ugyanis ma negyed 8-kor keltem😄 hideg van, - felénk egész nap mínusz és köd - szóval nem nagyon vonz a kinti világ korán reggel.

    Az én lustaságom viszont semmit nem von le a te gyönyörű fotóid szépségéből 😍😍

    VálaszTörlés
  2. :) Az az igazság, hogy nekem már nem számít, hogy milyen nap van. 6 és 7 között kidob az ágy, nagyon ritkán tudok tovább aludni.
    Régen pedig volt, hogy még a 10 órai felkelést is korainak éreztem.
    Igen, épp most láttam, hogy arra felétek most -3° van. Nem csoda, hogy nincs kedved kimenni! A jó meleg szoba ilyenkor a legjobb. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép képek, mint mindig. Ma reggel 8-kor keltem, te már javában fent voltál akkor, és ilyen fotókat tudtál készíteni a mi örömünkre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, sokszor örülnék, ha inkább aludni tudnék. Mivel korán ébredek, ráérek nézelődni és elkapni az ilyen pillanatokat.
      Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  4. Ilyen pillanatot én se tudnék kifogni, bár ma reggel ébren voltam 7 h után, fel is húztam a rolót a szobám ablakán, hogy lássam, világosodik-e már? Hát, még nem és visszabújtam a dunyha alá (nincs a radiátor bekepcsolva a szobámban). Nem lenne ilyen gyönyörű kilátás előttem, legfeljebb a szemközti szomszéd háza...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flora, tudom, hogy aludni a hűvös szoba jó, de a felkelésért nem irigyellek, brrr! Jól tetted, hogy visszabújtál a dunyha alá! De rég hallottam ezt a szót! - dunyha - pedig anno, a nagymamámnál én is azzal takaróztam, a Mamám meg élete végéig.
      Hát igen, a kilátás egész évben megvan, de jobban örülnék, ha már nem ezt, hanem valami más tájat láthatnék. A lábam és a derekam egyre több gondot okoz.

      Törlés
  5. Borka, nem tudom kitalálni, hogy a harmadik kép közepén az a kivilágított középület mi lehet? Ilyen kora hajnalban takarítanak? Zsúfolt környék, amit lefényképeztél, nem csodálom, hogy nehéz kimenned.Javuljál, ha lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 3. képen az az egész éjjel kivilágított épület a Postapalota a Moszkva téren és tőle jobbra, a kép szélén a Déli pályaudvar fényeit láthatod. Sajnos kicsit homályos, mert nem volt tiszta az idő.
      Klári, ez nem úgy néz ki, hogy javulni fog, mármint a derekam és a lábam. Gerinc problémák és érszűkület, az orvos szerint nem vagyok műthető állapotban. Itthon próbálok gyalogolni, de kb. 200 lépés után le kell ülnöm, mert nagy fájdalmaim vannak.

      Törlés
    2. Ó, jaj! Ez nagyon nem jó hír. Hogyan lehetne könnyíteni a mozgás miatti fájdalmakon, erről nem mondott valamit az orvosod? <3

      Törlés
    3. Gyógyszereket írtak fel és fájdalomcsillapítót. Az érszűkülettel kétszer már műtöttek, 47 évesen százalékoltak le. Régi probléma, csak ahogy öregszem, úgy romlik a helyzet.

      Törlés
  6. én le se merem irni hánykor kelegetek fel...de azt se , hogy hánykor fekszem:) Pedig oly szépek azok a tiszta korareggelek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokszor látom nappal, hogy éjjel, akár háromkor is írsz, vagy teszel be képet, régebbi bejegyzést.
      Én is elég nehezen élem át az éjszakákat, de megpróbálom kordában tartani.

      Törlés
  7. Kislányok, én úgy csinálom, hogy éjfélkor beveszek fél darab altatót, ezzel kb. négy órát alszom. Éjjel persze amint megszűnt a hatása, fölébredek, több-kevesebb fájdalommal, rosszulléttel,emlékidézésekkel és nem túl jó gondolatokkal hánykolódom hajnalig, akkor elalszom, úgy tíz óra körül tudok föltápászkodni. A kávé visszahozza a kedvemet, attól kedve megvagyok éjfélig. Na, hát ez se az igazi. Próbálkozzatok jól lenni, ki-ki ahogy tud.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. én is így szoktam csinálni, csak én reggel már nem tudok visszaaludni. 4-5 órákat alszom, megszakításokkal. Talán ebben a korban és ilyen kevés mozgás mellett, ennyi elég is.

      Törlés
  8. Ami engem illet (ha már így "recepteket cserélünk"), legkorábban éjjel 2-3 óra tájban sikerül felballagnom a szobába a 18 lépcsőfokon... Altatót még soha nem vettem be, félek a megszokástól... Az ágyban még olvasok egy órácskát, majd úgy 4 h felé leoltom a villanyt és ugyanazzal a mozdulattal bekapcsolom a fejemnél a rádiót azon a csatornán, mely folyamatosan híreket, krónikákat szállít. Fontos, hogy "beszéljen" (pl. ne zene legyen), mert az emberi hang elringat abban az illúzióban, hogy még az élő világhoz tartozom... Kb. 5 órát alszom így éjjelente, s reggel fél 10-10 körül felkelek. Általában ez a rend, néha rosszabb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy időben én is külső segítséggel aludtam el, de én nem beszéddel, hanem valami megnyugtató zenével altattam magam. :)
      Mikor Apót ápoltam, akkor szoktam le róla. Szinte ébren aludtam és még így is történtek bajok. Féltem rendesen elaludni.

      Törlés
    2. Igen, én is Gilbert utolsó hónapjai óta (több, mint 16 éve!...) alszom ilyen rosszul, amikor még élt, persze, még rosszabbul, ahogy mondani szoktam neki, amikor csodálkozott, hogy tudok talpon lenni egy sóhajtására: "Csak fél szememre alszok!"

      Törlés