2021. november 11., csütörtök

Régebbi

képeket kerestem, főleg balatoniakat, de közben rátaláltam erre a 2007-es november 11-i fotóra. Elképedve láttam, hogy aznap esett a hó és nem is kevés. A képen középen lévő ház helyén ma már egy másik áll, a papírgyűjtő sem ilyen, hiszen átálltunk a szelektív hulladékgyűjtésre és a kék, sárga fedelű kukák bent állnak az udvarokon. Nálunk a zöld tetejű még a ház előtt, az utcán ácsorog, és várja a nem műanyag és nem papír szemetet.

Talán az autók is megváltoztak, igen, megnőttek és elegánsabbak lettek. A lakók sem a régiek, sokan elköltöztek valamelyik másik városrészbe, esetleg városba, vagy egyenesen egy másik országba. Aztán vannak akik felköltöztek és onnan nézegetnek le ránk, akik még itt éldegélünk ebben a kis hangulatos budai utcácskában.


Ez a kép összehasonlításul készült (2021.november 13-án), utólag tettem be.

8 megjegyzés:

  1. Nem is telt el olyan sok év és mennyi minden megváltozott, csak egy akkora kis utca részleten is, mint ami a fotón látszik.
    Valószínűleg azért is fényképezted le, mert szemmel láthatóan még akkor is esett a hó.
    Lesz vajon hó az idei télen? Ki tudja... ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok biztos benne. Nagyon kevés hó esik mostanában, de hátha...
      A mi kertünk is sokat változott, nem előnyére. Régen nagyon szép és gondozott volt, most olyan, mint egy dzsungel. Más lett a közös képviselő, a régi mindig hívott kertészt és aki eddig a füvet gondozta, ő meg nemrég örökre elment.

      Törlés
  2. Nahát, milyen idő volt 2007-ben ezen a napon! Látod a változásokat, mert mindig történnek. Én azt veszem észre, hogy színesedtek a házak körülöttem, és hogy mennyit nőttek a fák az évek folyamán.
    Én várok egy kis havat, mert olyan ritkán esik. Ha más nem is egy kis porcukor hó legyen. Látványnak legalább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várok havat, szeretem, amikor Karácsonykor kint havas a táj. Emlékszem a nagy hidegekre, nyikorgott a hó a talpunk alatt. Én azt sem bánom, az ember jól felöltözik és már mehet is. :) Sokkal inkább, mint a nyári hőgutát.

      Törlés
  3. Az a középső ház olyan, mintha csak fel lenne újítva, a formája nagyon hasonló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam az egész építkezést, tetőtől talpig, sőt, még az alatt a garázs is teljesen új. :) Két lakás van benne, oldalt vannak a bejáratok és alul két garázs, talán a telek adottságai miatt olyan az elrendezése, mint a régi háznak.

      Törlés
    2. Gondoltam, hogy láttad az építkezés menetét, csak a formája miatt volt csalóka első ránézésre ☺️

      Törlés
    3. Lehet, hogy felújításra kaptak engedélyt és így oldották meg. Minden új, de emlékeztet a régi ház formájára.

      Törlés