2021. szeptember 6., hétfő

Őszi napfelkelte

Korán ébredtem, még nem volt fenn a Nap, aztán a kisszoba ablakában megjelent a fény. Elővettem a masinámat és készítettem sok-sok fotót, azokból hoztam egy kis ízelítőt:

Az erkélyről, a szomszéd háztető fölött, kémények között ragyogott és halvány rózsaszínre festette az eget és a Duna vizét. Kicsit elgyönyörködtem benne, de elég hűvös volt még, így aztán behúzódtam a valamivel melegebb szobába.

Holnapra rendeltem taxit, megyek  a 3. oltásomért. Remélem, minden rendben lesz és olyan vakcinával oltanak majd, amilyet remélek.

9 megjegyzés:

  1. Borka, egy hivatásos fotós se csinál jobb képeket, mint te. Persze, nem ismerlek, talán hivatásos vagy. Akkor is mindenkiénél jobban látszik képeiden az érzelmi háttér, az élet szeretete.És a jó ízlés...
    *
    A harmadik oltásra szintén jelezték az én oltópontomon, mire hívnak be és azt is kaptam. Így hivatalos, azt gondolom.Legyél jól!

    VálaszTörlés
  2. Klári, nagyon köszönöm az elismerést. :) Nem vagyok hivatásos fotós, csak szeretem csinálni, ez az egyik hobbim.
    *
    Nekem nem adták meg, hogy mivel fognak oltani, csak a helyet és az időpontot. Ha kínait, vagy oroszt akarnak adni, azt nem fogadom el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most beszéltem velük telefonon, azt mondták, hogy valószínű pfizer lesz. Ennek örülnék. :)

      Törlés
  3. Jó, hogy megkérdezted. Különben én is Pfizert kaptam harmadiknak. (Az első kettő Moderna volt.)

    VálaszTörlés
  4. Szép képeket hoztál, mint mindig.:)
    Nekem október 11. után telik le az ajánlott 4 hónap, ami után megkaphatom a 3. oltást.
    Remélem, azt kapod, amelyiket akarod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! :)
      Igen, Te később kaptad meg az oltásokat.
      Nekem ez napra pontosan az 5. hónap és én is nagyon remélem, hogy tényleg Pfizert kapok!
      (Ez az okoska Pfizer helyett parizert ajánlgat. :))) Legközelebb felismeri, mert hozzáadtam a szótárhoz.)

      Törlés
    2. Megkaptam a 3. oltásomat és Pfizert! Még semmi mellékhatása nincs, de miért is lenne, most kaptam kb. 2 órával ezelőtt. :)

      Törlés
    3. Örülök neki!:) Ne is legyen később sem mellékhatása. Az is jó, hogy a Pfizert kaptad.

      Törlés
    4. Egyelőre a karom nem nagyon, de fáj, mindenesetre most pihentetem magam. :)

      Törlés