2021. szeptember 3., péntek

Őszköszöntő

Ennél szebben nem tudom köszönteni: 

10 megjegyzés:

  1. Igen, eljött az ősz, szeptembert írunk. Már a hőség nem fog visszatérni. Ez jó. Viszont kiszínesednek majd a levelek, és az utcák, a járdák, az utak is általuk. Sokunknak kedvenc évszakunk.
    Csak belülről fogom nézni, de így is szép lesz.
    Tudom, hogy előtted is sok a fa, előttem is. Majd azokat nézegetjük.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát, tudod, most azért nagyon fáj a lelkemnek, hogy csak belülről nézhetem az ősz szépségeit. Már pár napja ilyen a hangulatom.

      Törlés
    2. Az én lelkemnek is fáj. Olyan jó volt kint lenni valaha.Érzem, hogy ilyen a hangulatod. Kívánom, hogy legyen jobb a jövőben, ha egyáltalán lesz az a bizonyos "jobb".
      Persze, magamnak is kívánom. Rám és ránk fér. Gondolok Rád!

      Törlés
    3. Köszönöm Éva!
      Remélem, hamarosan múlik ez a fájdalom a lelkemből, mert most egész nap a sírás szorítja a torkomat.

      Törlés
    4. Nagyon rossz érzés, ha sírás szorongatja a torkot, mint most a tiedet.Sokat gondolok Rád, és mindig várom, hogy jelentkezz a blogodon vagy nálam.
      Felmostam a folyosót, én vagyok a soros. Majd' megszakadtam bele. Aztán elkezdek majd főzni.
      M. elment sétálni, olyan rossz, hogy nem mehettem vele.Egyedül vagyok délelőtt, szoktatom magam az újbóli egyedülléthez.

      Törlés
    5. Éva, nagyon kedves tőled, hogy gondolsz rám és ezzel is ápolod a lelkem. Nagyon szépen köszönöm!
      El sem tudom képzelni, milyen nehéz lehetett felmosnod azt a folyosót. Ügyes vagy, hogy megcsináltad.
      Én is főztem, de csak magamnak és ez nem olyan jó, mint valakinek főzni és várni, hogy vajon ízlik-e neki? Na és sétálni is jobb volna kettesben, de a fizikai korlátokat nem lehet figyelmen kívül hagyni, sajnos.
      M. a séta után hozzád megy haza és kettesben ebédeltek egy jót és én nagyon jó étvágyat kívánok mindkettőtöknek!

      Törlés
  2. Én inkább a nyárutót szeretem, mint az őszt... Még a hulló levelek is az elmúlást juttatják eszembe. Hangulata - hogy Petőfinél maradjunk - számomra inkább a "Szeptember végén"... ("Elhull a virág, eliramlik az élet...")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Elhull a virág" - de tavasszal újraéled. "Eliramlik az élet" - az viszont végleges.

      Törlés
  3. Ősz... kedvenc évszakom volt sokáig. Picit a nyár mostanában háttérbe szorította, de azért a szívemnek nagyon kedves maradt. Csodásak a fények ilyenkor, bent a lakásban is, feltéve ha süt a nap. (Pár napig nagyon fáztam, hirtelen jött a hűs idő). Petőfi mindkét versét szeretem. De legszívesebben ilyentájt Hamvas Aranynapok-ját olvasom el. Sose fogom megunni, olyan gyönyörű minden szava. Épp tegnap gondoltam rá, hogy megy a FB-omra is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálatos írás, ahogy írod: gyönyörű minden szava.
      Én már csak maradok a kedves őszömnél, de megértelek, hogy Te mostanában előnyben részesíted a nyarat, van miért, van minek örülnöd.

      Törlés