2021. május 15., szombat

Szombat reggel

Ma reggel megint találkoztam a mókussal. Találkozásunk nem volt olyan meghitt, mint a múltkori, mert mókuska a redőny zajától megijedt és felszaladt egy másik ágra. Ott kicsit megpihent, de aztán szaladt, ugrált tovább. Egy ideig még figyeltem, hogy merre jár őkelme, de mennem kellet, már várt a reggeli kávém. 

Más. Nem tudom, jól látom-e, de a legénypálma egyik új hajtása 24 óra alatt több, mint 1 centimétert nőtt. Minden nap megnézem, elvégre a gazda szeme hizlalja a jószágot, lehet hogy emiatt nő ilyen gyorsan? A legénykémnek van négy új hajtása, úgy látom, jól érzi magát ott, a könyvek közelében. 

Más. Reggel legörbült szájjal ébredtem, sírtam álmomban. Apóval vitatkoztam, nagyon magyaráztam neki valamit, de ő nem akart megérteni és akkor sírtam el magam. Jó, hogy erre felébredtem, és jó, hogy mikor felhúztam a redőnyt, megláttam a kis vörös mókust, rögtön kiverte a fejemből a rossz álmot. 

 ***** 

Később, már délután:

6 megjegyzés:

  1. De jó, hogy van mókus a közeledben.Lehet figyelni, és nagyon aranyos állatka. Olvastam, hogy sok más állat is van és volt nálad. Vannak amiknek nem lehet különösebben örülni ( pl.bogarak, denevér), de egy mókuska nézegetése az más.
    Jó, hogy nő a legénypálmád, és hogy ilyen gyorsan. Gondos gazdája van.:)
    Vannak rossz álmok, amit mélyen átélünk, és bizony elsírjuk magunkat.Örülök, hogy felébredtél, és lenyugodtál.A mókuska segített.
    Én még csak most megyek kávézni, későn ébredtem. Előbb kiteregetek. Most kapcsolt ki a mosógép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos, tavaly vettem észre először. Egy gerle, veréb és gyík még a szobába is bejött, sajnos bogarak is, de még Apóval feltetettünk szúnyoghálót, azóta jobb a helyzet.
      A növények egész jól érzik itt magukat, már többet elajándékoztunk, mert kinőtték a szobát.
      Délelőtt főztem, most ebédeltem és miután bevettem a déli gyógyszereim, megittam a második kávémat is. Kettőnél többet csak nagyon ritkán iszom.
      Én tegnap mostam és a konyhai evőeszközös fiókot takarítottam ki. Minden napra akad valami tennivaló. Sajnos, elég sok dolgot már nem tudok megcsinálni, mostanában nagyon sokat fáj a derekam, sokszor főzés közben is le kell ülnöm. Semmi baj, a fejem még működik! :)

      Törlés
  2. Az időrendben utolsó nehéz álmunk még ébredés után is sokáig nyomaszt. Nálam többnyire (de nem csak) anyával kapcsolatos (világos, hogy nem múló bűntudat tükröződése), néha még ott is áll szemrehányóan az ágyam végénél...

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez így van. Mostanában vettem egy-két apróságot és az egyik ilyet álmomban, nem a "rendeltetésének megfelelően" használta Apó. Ebben benne van a betegsége, talán az én lelkiismeret furdalásom is, hogy nem beszélem meg vele, mert életében minden ilyesmit megbeszéltünk. Szerencsém volt, hogy jött a mókus. :)
    Jaj, az az "ágyad végénél álló" - nagyon rossz lehet. Az ilyen álmoktól szoktam mozdulatlanná dermedten felébredni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, Borka... S olyan nehéz a szívem, hogy alig kapok levegőt...

      Törlés
  4. Nagyon átérzem. Legyen minél kevesebb ilyen álmod! - kívánni könnyű, de hogy mikor jönnek elő ezek az álmok, sajnos nem befolyásolható.

    VálaszTörlés