2021. május 26., szerda

Hétközben Budapesten

Nem, még nem fagytam meg és talán már nem is fogok, ha eddig nem tettem. 

Nem kapcsoltam vissza a konvektort, van viszont rajtam hosszú nadrág, gyapjú zokni, zárt papucs, póló, pulcsi és egy thermo dzseki. Ebben ülök itt a gép előtt, ha mosogatok, vagy egyéb házimunkát végzek, akkor a dzseki lekerül rólam. 

Voltam egy kicsit napozni az erkélyen, de napsütés ide, napsütés oda, nekem bizony nem volt melegem. Készítettem pár képet, hogy a szürkébb, esős napokon felidézhessem, volt azért itt napsütés is májusban. 

Legénykém, a pálma, nagyon vígan éli világát, már meg sem tudom számolni, hány új hajtása van. Addig addig hajtja az új leveleket, hogy ki fogja nőni a cserepét, egészen megbokrosodik itt mellettem. (Mint a mogyoró bokor, amit az anyós mellé kell ültetni, attól megbokrosodik - elnézést...) 

Na, mielőtt elkezdeném reszelgetni a körmömet és beszélnék hülyeségeket, mint a nyuszika, inkább megmutatom a Várost napsütésben, a már megszokott és talán már unalmas szemszögből - egy hétköznapi délután.

17 megjegyzés:

  1. Kedves Borka, valóban, ha nem jelezted volna, s ha nem járnánk mindannyian ugyanabban a cipőben, azt hihettük volna, hogy nyáron készültek a képek! A kilátás gyönyörű a lakásodból!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kilátás szép, ez igaz, de hidd el, meg lehet szokni. Eleinte minden reggel rácsodálkoztam, ma már csak akkor, ha valami különösen érdekes dolgot látok.
      Annak most jobban örülök, hogy sok a fa és a fákon, bokrokban zajlik az élet. :)

      Törlés
  2. Ó, a cipő az hagyján. Ma fordászhoz mentem thermo pólóban és egy picit se volt melegem. :) Borka, annyira élvezetesek a fotóid, hogy még az ismerős helyeket is másképpen látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Klári! :) A masinám nagyon közel tudja hozni a távoli szépségeket, az érdem tulajdonképpen az övé. :)

      Törlés
  3. Egész nap napsütés volt, de nem volt igazán ereje.Kint voltam, de kapucnis kabátot vettem fel, mert sapkát nem tettem. Ha kellett volna a fejemet védeni a széltől, ott lett volna a kapucni biztos, ami biztos alapon. Május vége van, ki gondolná, hogy meleg kabát kell.
    Nagyon szépek a képeid, mint mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm szépen a dicséretet, mint azt Klárinak ár írtam, főleg a gépem érdeme. :)
      A hideg..., hát azt nem tudom megszokni. Hiába mentem ki a Napra, ott is fáztam. Nagyon vágyom már egy kis melegségre! Nem kánikulára, melegségre.

      Törlés
  4. Reggel 3 fok volt...Még jó hogy nem mínusz! A napnak lett volna egy kis melege is talán, ha nem fújt volna annyira a szél?! Én pár óra hosszáig nem fáztam, unokaközelben mindjárt melegebb az idő is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, szóval akkor volt aki felmelegítse testedet, lelkedet! Unokák közelében az ember még a hideget sem bánja, észre sem veszi! :) Minden perc élmény velük.
      Nálam most nem volt senki, csak az emlékek. Sebaj, majd jönnek az unokák is és akkor pár órára beköltözik ide is a melegség. :)

      Törlés
  5. Tegnap már olvastam a megjegyzéseket, de megint elkapott a migrén, el kellett halasztanom a válaszokat. Hiába na, ez az idő már nagyon megvisel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is szokott...reggelente (bár közelse olyan erősen mint fiatal(abb) koromban) ha időben elkapom egy Saridonnal, elmúlik, vagy magától is, ha felkelek, utána, valamivel...vagy a kávé is használhat...(?)

      Törlés
    2. Régebben a Quarelin segített, de mostanában inkább csak enyhíti a fájdalmat, de el nem mulasztja.

      Törlés
    3. én is szedtem egy időben...mostanában a Saridonra szoktam rá (bár talán jobb is lenne váltogatni)ámbár volt idő, mikor nekem se használt semmi!(akkor váltogattam is)

      Törlés
    4. Tegnap én is beszedtem egy Quarelint, el is múlt a két napos fejfájásom tőle(vagy mert odaértem a kisunokámhoz...?!)

      Törlés
    5. épp most hallom a reklámban, hogy újra recept nélkül kapható a Quarelin (de miért vársz 2 napot is a gyszerbevétellel, az a lényege, hogy időben kell!)

      Törlés
    6. Már hirdetik egy ideje, csak azt nem értem, hogy egyáltalán miért kellett recepthez kötni?

      Törlés
    7. Rhumel, szerintem a zárójelben van a lényeg! :)

      Törlés