2021. április 28., szerda

Vágyálom?

Álmomban mezítláb (!) sétáltam egy hatalmas élelmiszer áruházban és senkin nem volt maszk, rajtam sem. Egy röpke pillanatig emiatt rosszul éreztem magam és korholtam is szintén magam, hogy miért felejtettem el? 


Egy vásárló kosarában láttam ribizlit (nagyon szeretem), de nem akármilyet, akkora volt egy szem, mint egy szőlő. Megkérdeztem, hogy merre találom, a válasz, hogy az ötödiken és én még azon töprengtem, hogy gyalog, vagy lifttel menjek-e? (!) 

A többit nem tudom, mert felébredtem.😊

5 megjegyzés:

  1. Jó, hogy emlékszel az álmaidra, én nem szoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindegyikre, ezt pont ébredés előtt álmodtam, így megmaradt a fejemben, de annyira, hogy mikor felébredtem, azon spekuláltam, hogy biztos génkezelt volt az a ribizli. :) Úgy kellett figyelmeztetnem magam, hogy ez csak álom volt.

      Törlés
  2. én meg álmomban tömegközlekedtem . rossz érzésekkel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész biztos, nem véletlenek ezek az álmok. Hiányzik a régi életünk... Ugyanakkor belopózik a ma és rossz érzéseket kelt bennünk még álmunkban is.

      Törlés