2021. április 10., szombat

Az én hibám,

hogy elvágtam az ujjam. 

Beleszaladt a kés, pedig már hányszor megfogadtam, hogy a késsel magamtól elfelé vágok! Szerencse, hogy a bal kéz mutatóujjáról van szó, a jobb sokkal jobban hiányozna, mert ugye most egy ideig használaton kívüli állományba helyezem a sérültet. :) 

Mosogatni gumikesztyűben mosogattam, most jól jött az itthon levő tartalék. A hír mára csak ennyi, életben fogok maradni, hacsak nem visz el valami más kórság. Szeretném betölteni a hetvenötöt! Olyan szép szám, tetszik, de ember tervez, Isten végez. Ki tudja, mi a szándéka velem? 

A puttonyomban már sok öröm és bánat és sok-sok ilyen-olyan emlék lapul, de  azért jó volna még mindenből gyűjteni egy kevéskét. :)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szám, és el fogod érni.:) Még jóval többet is! Nagyon sajnálom, hogy elvágtad at ujjadat. A konyhai balesetek a leggyakoribbak, úgy tudom.
    Gyűjtögess a puttonyodba mindenból még egy keveset vagy még sokat, én is ezt teszem. Jó, hogy szerető családod van, ez sokat segít.

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is úgy tudom és most szó szerint a saját bőrömön érzem is. :)
    Ez a család tartott és tart életben még így is, hogy Apókám nélkül kell élnem.

    VálaszTörlés
  3. Mikor fogod betölteni, Borka? Készülök rá én is, jövő év végén. Amikor optimista akarok lenni, nem azt mondom, hogy 74 leszek az idei év végén, hanem hogy 73 vagyok. Legalábbis okt. 12-én este 6-ig, "amikor a vecsernyére harangoztak"...

    VálaszTörlés
  4. Flora, én vagyok az idősebb. :) Már nincs 1 hónap sem odáig, május első napján betöltöm. Anyukám végig izgult, hogy ne áprilisi legyek, szót fogadtam, elsején, hajnalban láttam meg ezt a világot. :) 48cm és 2kg 40dk, mint egy kétkilós vekni, mondta a Mamám. A kisingem nagyobb volt, mint én, ezért lettem pendely Borka, de azt hiszem, ezt már meséltem is. :)

    VálaszTörlés
  5. A születésnapodra a seb is bőven begyógyul, és addigra a kedvenc gyöngyvirágod is nyílik majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy! :) Nem felejted el sosem. :)

      Törlés
  6. Ne törődj az évekkel, de vigyázz jobban az ujjadra. Engem tegnap majdnem elütött egy tolató autó, igaz már (mennyi is? őrület!) 78 is elmúltam! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon megy az idő! 60-asok voltunk, amikor először olvastalak. Emlékszem a Jiddis Mama (Egy ősz hajú asszony) volt a témád és én arra reagáltam. A mai napig elsírom magam, ha hallom.

    VálaszTörlés