2021. április 7., szerda

A 2. oltás után

Ma megkaptam a második oltásomat is. Nem tudom, hogy csak ezen a klinikán, vagy máshol is ilyen felkészültek, udvariasak, segítőkészek az orvosok, nővérek, de nekem semmi panaszom nem lehet rájuk, sőt...! Most is azonnal fogadtak, az is igaz, hogy amikor eljöttem, már állt egy kisebb sor. Tehát túl vagyok az oltásokon, most várom, hogy lesz-e mellékhatás? Bízom benne, ha lesz is, nem lesz vészes. Jelenleg jól vagyok.

Reggel, mikor felkeltem, láttam, hogy a szép piros virágom már hervadóban van:


Délelőtt még kattintottam pár fotót, olyan szép kék volt az ég és a kert kezdi felvenni azt a szép, harsogó zöld ruháját, ami csak ilyenkor tavasszal létezik. Nyáron inkább fáradt zöld, majd az erős naptól, sajnos a fű kezd kiégni.


19 megjegyzés:

  1. Itt a megjegyzésekben írom meg a klinika nevét: Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinika oltópontja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Kútvölgyi Kórházban kaptam meg ugyan még csak az 1. Nagyon olajozattan ment minden, és tényleg kedvesek voltak. Egész közel lakhatunk egymáshoz... Próbálom belőni a kilátás alapján, hogy merrefelé lehetsz. (én a Rózsadombra, aztán azontúl a Mátrára látok.)

      Törlés
    2. Üdvözöllek itt először a blogomon! Ezekben a vírusos időkben jó ilyen véleményeket olvasni, mindenki csak jót írt az oltópontokon dolgozókról. :)
      Én ott lakom, amire Te rálátsz és az nem a Mátra. :)

      Törlés
    3. Akkor akár integethetnénk is egymásnak. :-) Bár az nincs annyira közel, mint amire gondoltam. Bár a blog-világhoz képest, mégis csak a szomszéd. Köszönöm az üdvözlést. :-)

      Törlés
  2. minden oltópontról elégedettséget hallok (én is az vagyok) !

    VálaszTörlés
  3. Nekünk is ilyen tapasztalataink voltak az elsőnél.
    Azért ez a szakmán mégiscsak egy igazi hivatás...

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz : olyan kedves volt a dr-nő a klinikán, hogy csak néztem. Öt perc alatt végeztünk, ketten voltunk a férjemmel.
    Le a kalappal!
    El vagyunk szokva az emberi hangtól...

    VálaszTörlés
  5. De jó olvasni az ilyen megjegyzéseket! Csodálom az oltópontokon dolgozókat a türelmük, kedvességük, az empátiájuk lenyűgöző.
    És igen, az emberi hang..., ilyennek kéne lenni mindig és mindenkinek! De szép lenne...

    VálaszTörlés
  6. Én holnap kapom meg az oltást. Kíváncsi vagyok milyen lesz.Örülök, hogy nálad minden rendben ment. Az első után volt mellékhatás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na végre! Örülök! Nem, nálam semmi mellékhatás nem volt. A fejfájás lehetne, de az egyébként is szokott fájni. Majd írd meg, hogy rendben ment-e minden?
      Nem fáj, olyan vékony tűvel adják, hogy nem is érzi az ember. Remélem, nem lesznek sokan!

      Törlés
    2. Majd írok róla. Én a mellékhatástól félek, de remélem, hogy nem lesz.

      Törlés
  7. Örülök, hogy túl vagy mindkettőn, Borka. Franciaországban is túl vagyunk a 10 millión, de tekintve, hogy a lakosság teljes száma 67 millió körül van, s mág ha leszámítom a gyerekeket, akkor is sok van hátra a nyárig! Fiam és menyem korcsoportja (43) csak júniusban kerül sorra... Persze, remélhetőleg addig is talalálkozunk majd, mint eddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flora, ha nálunk 10 millióan be lennének oltva, akkor kinyithatna az ország, a csecsemőtől a legidősebb emberig, nem teljesen, de mégis valamennyire védettséget élveznének. Sajnos csak 1 millió a kétszer oltottak száma és 1/2 millió akik még csak az első oltásukat kapták meg. A szigorításokon mégis enyhítenek, ehhez nincs mit hozzátenni. :(
      Én még három hétig várok, addigra érem el az oltástól függő védettséget.
      A gyerekekkel májusra tervezünk találkozót, amikor nem a lépcsőházban beszélgetünk, hanem (maszkban, távolságot tartva) a lakásban, végre nyugodt körülmények között beszélgethetünk. Várom már nagyon! :)

      Törlés
    2. bocs a közbekotyogásért, de nem is vagyunk 10 miliióan!:)

      Törlés
    3. Teljesen igazad van! A megmaradt vakcinákat el is ajándékozhatnánk. :))

      Törlés
    4. melleselg azt is tesszük - vagy kukába dobjuk :(

      Törlés
    5. Igen, pedig még nem lehet tudni, hogy hányan oltatják majd be magukat. Nem értem ezt az egészet és azt hiszem, nem vagyok egyedül.
      (Lehet, hogy rengeteg a tartalék?)

      Törlés