2021. március 22., hétfő

Mi is volt ma?

Nem sok. 

Szinte egész délelőtt az élelmiszer-szállítókat vártam, közben ki-kimentem az erkélyre (mondjuk nem is ártott, legalább levegőn voltam) és gondoltam csinálok egy-két fotót ugyanarról a városról, mint eddig, mert hát az erkélyről nem látok mást. 😊

A kert sarkában virágzik egy aranyvessző bokor, nem a legszebb, kissé ritka, de sárga kis virágok díszítik és ez a látvány a sok szürkeség után jólesett a szememnek. Leguggoltam,  hogy  azzal  is közelebb legyek a bokorhoz (nem mintha sokat számítana, hiszen nem is vagyok magas, sőt!),

elkattintottam a gépem és akkor jött a kellemetlen meglepetés. 

Kár volt leguggolni, mert egy kis ideig azt hittem, hogy úgy és ott maradok ki tudja meddig. Talán a negyedik próbálkozás után, görcsösen kapaszkodva az erkély korlátjába, sikerült felhúznom magam és végre felálltam. Hát ez tanulságos volt. Ilyen felelőtlen többé nem lehetek! 

A szállítók ugyan késtek, de mindent hoztak, ezért megbocsátottam nekik. 

Nahát, ez történt. Mondtam, hogy nem sok! 😉

9 megjegyzés:

  1. Jaj, Borkám, de megjártad azzal a legugolással! Nagyon sajnálom, és jó, hogy végül sikerült felállnod. El sem tudom képzelni mi lett volna, ha nem.
    Az aranyvessző szép, ha ritka is.Valami színt ad neked látványként.Én még idén nem láttam.

    VálaszTörlés
  2. "leguggolással", 2 g betű!

    VálaszTörlés
  3. Amikor azt olvastam, hogy "leguggoltam, hogy azzal is közelebb legyek a bokorhoz" , azonnal arra gondoltam : "leguggoltam" - hajaj!! Hogy fog Borka majd felállni?... Ez ugyanis évek óta az egyik fő problémám és félelmem : ha elesek, nem tudok egyedül felállni, most már kapaszkodva sem, a guggolásról pedig már réges-rég lemondtam...

    VálaszTörlés
  4. Éva, bizony jó, hogy fel tudtam tornázni magam! Ha sehogy sem sikerült volna, akkor négykézláb elmásztam volna a szobaajtóig az utca lakóinak ámulatára és bent már valamelyik bútorra csak fel tudtam volna kapaszkodni. Azért ez elég borzasztó, de tényleg tanultam belőle.

    VálaszTörlés
  5. Flora, Te tapasztalatból tudtad, hogy baj lesz, nekem akkor eszembe sem jutott, pedig voltak már ilyen problémáim. Akkor azt hittem, hogy a fogyástól vagyok gyönge, most már látom, hogy nem az volt a gond. A lábammal van a baj, de a korom és a cukorbetegség miatt nem szeretnének megoperálni. Megértem, majd jobban vigyázok és nem guggolgatok sem az erkélyen, sem sehol. És még a telefonom sem volt nálam, hogy segítséget hívhattam volna. Nem baj, jó lecke volt, sokkal jobban fogok vigyázni.

    VálaszTörlés
  6. Jó, hogy megúsztad! Látod, engem ilyen veszély nem fenyeget, már vagy húsz éve le se tudok guggolni.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg jó, de azt nem is tudtam, hogy neked is ilyen gondjaid vannak. Hogy mik vannak és mik derülnek ki! Mostantól én sem guggolok, legfeljebb lehajolok, akkor meg a derekam fáj. :) El- és megkopott már a szerkezet.

    VálaszTörlés
  8. Jujj, jól megjártad! 😲😒 Sejtem, milyen rossz lehetett. Tanulságos volt számodra.

    Régebben többször becsípődött a derekamban valami, egyszer a kád fölé hajolva úgy maradtam s visítottam a fájdalomtól mire nagyjából fel tudtam egyenesedni. Szóval van baj mindenkinél, kevés kivétel van, akinek nincs semmi eü. problémája.
    Az is igaz, mióta rendszeresen túrázok(8 éve), nem volt ilyen ideg becsípődésem.

    VálaszTörlés
  9. A rendszeres mozgás nagyon jót tesz, tudom én is, de most jobban félek a vírustól, nem nagyon merek kimozdulni. Az az igazság, hogy gyenge is vagyok hozzá. Már elfogadtam, hogy ez van, csak néha elfelejtem...

    VálaszTörlés