2021. március 10., szerda

Kék város

és csillogó Duna. Kicsit kisütött a Nap, mindössze ennyi.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép két szín uralja a képeket: a kék és az ezüstszürke. Tetszenek.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszenek. :)
    A Duna, ha tükröződik benne az ég, néha még kék tud lenni. Az a kék Duna, amiről a keringőt elnevezték, már nem létezik. Régen, a rakpart lépcsőin üldögélve, sokan a lábukat is beledugták a kellemes hűs vízbe, persze nyáron. :) Ma már elég merész vállalkozás volna.

    VálaszTörlés
  3. De szép! Szerencsés vagy, hogy ezt látod az ablakodból!
    Nekem a Boszporusz mindig változo képe nagyon hiányzik...

    VálaszTörlés
  4. Flora, valóban szép. :) Álszerénység lenne tagadni.
    Szinte az egész várost látom, látom, hogy merről jönnek a felhők, hol van árnyék, hol kel és süt a Nap, hol megy le, hol esik az eső és az épületeket, hidakat pedig a fotómasinám hozza közel. A városnak ezt a részét már minden formájában megörökítettem, sok újat nem is tudok mutatni, talán ha lemehetnék, az utcák még nyújtanának újdonságokat.
    És most nem is a karantén az igazi akadály, hanem én magam. A hegyre föl-völgybe le (mert sehol sincs sima utca), meg az érszűkület visszatart. Ez az ára a szép kilátásnak.
    Csak filmen és képeken láttam a Boszporuszt, gyönyörű így is, élőben biztosan sokkal szebb, mert érezni a hangulatát is. :) Nem csodálom, hogy hiányzik.

    VálaszTörlés