2021. március 13., szombat

Az elmúlt pár napban

történt egy s más. Keresnem kellet a porszívóhoz porzsákot. Körülnéztem és az egyik webáruházban, ahol szinte mindent megtalálsz ("Minden szinten, szinte minden" - Corvin), én is megtaláltam a megfelelő porzsákot. 

Gondoltam, ha már ott vagyok, rákeresek a hintaszékre és találtam is, nem olyan régi fajtát, amit eredetileg elterveztem, hanem inkább hintafotelt - lábtartóval. Ez kell nekem! - ebben feltett lábbal tudok pihenni, nem is olyan vészes az ára, nosza, ezt is megrendeltem. Szerdán hozzák az élelmiszert, tehát jól betábláztam magam rendelések terén. Valószínű, hogy az összeset hét elején fogják hozni, csak remélem, hogy nem így lesz...

Pénteken nyugodtan üldögélek, megszólal a telefon, a rendelőből hívtak, hogy ilyen és ilyen vakcina van, elfogadom-e? Persze, hogy elfogadom, minden jobb, mint a semmi. Jó, akkor majd később értesítenek, hogy mikor és hol fogom megkapni az oltást. Ebben maradtunk. Ha ez is a hét elejére esik, akkor fogalmam sincs, hogy hogyan fog alakulni az eljövendő hetem. Kissé ideges vagyok, abban bízom, ha ütköznek az időpontok, valamelyiket későbbre tudom tenni. Nagyon nem szeretem a bizonytalanságot!

Lányomnak is szóltam az oltásról, nagyon örült, pedig még sok időbe fog telni, hogy nyugodtan együtt lehessünk. Első, majd 2-3 hét után második oltás, utána legalább két hét szünet és neki is meg kell kapnia ahhoz, hogy végre találkozhassunk, meg a gyerekeknek is. Nekik hármójuknak nincs semmi krónikus betegsége (hála Istennek), úgyhogy az utolsók között lesznek a sorban. Addigra lehet, hogy az én oltásom szavatossága lejár és akkor minden kezdődik elölről. Vége lesz ennek valaha?

8 megjegyzés:

  1. Nekem is vannak ütközések a jövő heti időpontjaimban. Én is ideges vagyok miattuk.
    Jó, hogy mindent rendelsz, nem kell kimozdulnod a lakásból. Élvezd majd a hintafotelt. Gondolom, hogy lesz egy fotó róla. Kíváncsi vagyok rá. Nekem is lábtartós van, de nem hinta.
    Akkor elindult az oltási folyamat nálad. Előbb-utóbb megkapod, és ez jó.Én csak egy nyomtatványt kaptam, amit ki kell tölteni, és vinni magammal. Biztosan te is kaptál.
    Hogy vége lesz-e valaha? Nem tudom, de még nagyon nem látom a végét.

    VálaszTörlés
  2. Na, az egyik futárszolgálat már jelezte, hogy a csomagomat az első munkanapon 9 óra 30 perc és 15 óra között, vagyis rámegy az a napom, kézbesítik. Azt viszont nem írták meg, hogy melyik csomagot. Pedig nem mindegy, hogy porzsák, vagy fotel. A fotelt még össze is kell szerelnem. Az nem baj, szeretek szerelni, kérdés, hogy lesz-e hozzá elég erőm? Azzal mostanság bajban vagyok. Majd lesz valahogy...
    Kérdőívet nem kaptam, de letöltöttem és kinyomtattam. Ezzel ki is fogyott a tintapatronom. Azt is kell rendelnem, de nem most! Egyelőre elég volt.

    VálaszTörlés
  3. Izgalmasak ezek a házhoz szállítások...Tényleg. Szoktam izgulni én is, pedig mindig itthon vagyunk!:) Nem szeretném, ha ütközés lenne, vagy ha hirtelen kellene kirohanni a kapuhoz. Előkészítek maszkot,kártyát, pénzt,telefont. És áldom a sorsot, hogy van lehetőség itthonról beszerezni, szinte mindent.
    (A karácsonyi csomagküldéssel is rengeteget paráztam, de szerencsére jól sikerült, még épp a brexites mizéria előtt.)
    rhumel

    VálaszTörlés
  4. Én is mindent előkészítek, a maszk amúgy is ott van az ajtó mellett és nagyon vigyázok, hogy szalonképes állapotban nyissam ki az ajtót, pl. ne legyek kócos, stb. :))) Mintha nem lenne mindegy. Nem engem fog nézegetni a szállító, de én így érzem jól magam. :)
    Szerencse, hogy még a brexit előtt sikerült elküldened a csomagot, ki tudja mikor ért volna oda, ha elkésel, a csomagban lévők állapotáról már nem is beszélve.

    VálaszTörlés
  5. No és persze idén már tiltott lenne a szaloncukor, nem beszélve a házi dzsemről meg a sütikről. :)
    Jaj, már nagyon kéne emailt is írnom...Bővebben is.
    Remélem Húsvétig csak összejön és nem májusi szülinapi lesz!:)
    E.

    VálaszTörlés
  6. :))) Nyugi, majd ha lesz kedved, időd... Tudom, hogy ehhez ihlet is kell. :)
    Nem is tudtam, hogy ilyesmiket nem lehet küldeni, persze én nem vagyok érintett. Még. Aztán ki tudja, hogy alakulnak a dolgok, S. nem véletlenül tanulja a nyelveket. D. is gondolkozik.

    VálaszTörlés
  7. Eszembe jutott, hogy esetleg az oltás idejére egyik szomszédod nem ügyelhetne-e fel a szállítók érkezésére? Manapság ritkán cseppen egy oltási időpont...
    Gondolom, megmutatod majd az megálmodott hintaszék képét nekünk is!

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom, ezt a házat elég idős emberek lakják, ki tudja hogy viszonyulnak az ilyesmihez. Van egy-két fiatal is, de ők meg nincsenek itthon napközben. Azért ha úgy alakul, lehet, hogy megpróbálom. Egy baj van, nagyon nem szeretek szívességet kérni. Rémlik, mintha kihoznák újra, ha először nem találnak itthon.
    Persze, megmutatom majd szereletlen állapotában és úgy is, hogy már össze van szerelve és csak arra vár, hogy beleüljek! :) Csak már látnám! Én igazából olyan szép, régi hintaszéket álmodtam meg magamnak, amilyet a régi nagymamák használtak, de az nagyon drága lett volna és nincs lábtartója. Az a lábtartó döntött, ha lógatom a lábam, nagyon csúnyán bedagad, talán így "szépen" fog bedagadni. :)

    VálaszTörlés