2021. március 29., hétfő

Jóóó reggelt!

Korán keltem, nem is bánom, mert épp rosszat álmodtam és gyorsan léptem ki az álomból. Ha már így történt, nem lustálkodtam tovább, hanem fájó szívvel bár, de otthagytam az ágyikómat. 

Reggeli készülődés után kiszellőztettem, közben fotóztam is: 

 Kémények, madarak, felhők, faágak és a Nap felkelőben. 

A mi utcánk ritka képe, amikor egyetlen autó sem parkol és senki nem sétáltatja a kutyusát.

Ez a kép már a szobában készült, hibiszkuszunk bimbói, mert észrevettem, hogy a nagy alatt, készülődik egy kis bimbó is. Megörökítettem, mert lehet, hogy holnap már lepottyan valamelyik és én meg sem mutattam nektek. :)

Készítettem ám reggelit is, már meg is ettem és most itt vagyok, írogatok, de nem sokáig, mert megyek olvasgatni blogokat, híreket, aztán valamikor délelőtt készítek ebédet is..., még nem tudom mit, de majd kitalálom.

6 megjegyzés:

  1. Jóóó reggelt neked is!:) Itt ülök a kávémmal megint, és olvasgatok, írogatok. Korán keltem én is, mert boltba kellett mennem. Akkor még nincsenek sokan. Utána kipakoltam, kiraktam a gyógyszereimet erre hétre, megreggeliztem.
    Szép a kora reggeli kép és aranyvessző. A hibiszkusz bimbója is, remélem, hogy nem esik le, hanem kinyílik nagy örömödre, és a mienkre is, mert biztosan hozol képet róla. Valamikor nekem is volt, szépen virágzott mindig.
    Borsólevest csinálok, vettem ma mirelit borsót hozzá. Utána tepertős pogácsa lesz. Elég is lesz ebédre ennyi.
    Szép, nyugodt napot kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes voltál, hogy már a vásárlást is elintézted. Jó ötlet a borsóleves, pláne tepertős pogival. Nekem holnap hozzák, 3 darabot rendeltem. Igazság szerint nem szabadna ennem, mert fehér lisztből készül, de nem tudok neki ellenállni, inkább nagyon beosztom, csak egy felet eszem meg egyszerre. :)
    Neked is kívánok nagyon kellemes, nyugodt napot és jó étvágyat az ebédhez!

    VálaszTörlés
  3. Jó reggelt, A hibiszkuszunk nálunk is hasonlóan működik. A bimbó, igen gyakran kivirágzás előtt lehullik.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy itt üdvözölhetlek MULTMENTO!
    Akkor már három hibiszkusz működik így, mert Rhumeléké is ezt míveli. Megnyugodtam, hogy nem sértődött meg rám, és azért hullajtja el a bimbóit. :) Tudod, a virágoknak is van lelkük!

    VálaszTörlés
  5. Borka, Éva: vicces. Épp megettük a maradék borsólevest!:)
    /hétfőn általában a maradékokat "pusztítjuk" el, még mindig nehéz pont kétadagnyikat főzni.:)

    /A viszont nem vicces, hogy Évának írt email másodjára is visszajött :(/
    rhumel

    VálaszTörlés
  6. Rhumel, akkor képzeld el, milyen nehéz egyszemélyes ebédet főzni. Nem is tudok, általában 3 napig eszem, legfeljebb valamit variálok rajta. Tejföllel, savanyúsággal, fűszerekkel teszem változatosabbá, attól függ, hogy miről van szó. A 3. nap után, ha marad, azt már nem eszem meg.
    Köszönöm a szép virágokat! :)

    VálaszTörlés