2021. március 16., kedd

Felhők naplementében

Szépek voltak, kár, hogy az a háztető belóg a képbe. Régen egy sokkal alacsonyabb ház állt a helyén, azt jobban szerettem, sokkal jobban illeszkedett az utca hangulatába és nem takarta el az eget. 

Ma reggel láttam, hogy a kert végre felébredt, az aranyvessző virágzik, még nem teljesen, de már látszanak a kis sárga bimbók, a fák rügyeznek, zöldül a fű, visszavonhatatlanul itt a tavasz.

A mai napi teendők mellé pipa került, mindent elintéztem. Láttam a neten, hogy az oltásra várók sora jó hosszú, nem tudom, hogy hogyan fogom átvészelni? Volt valamikor egy összecsukható kempingszékünk, sajnos nincs már meg a vászon ülőkéje, csak a váza. Most de jól jönne! Elvihetném magammal. A második adag vakcinára, ha ilyen sokan lesznek akkor is, úgy megyek, hogy viszek magammal egy ilyen széket.

8 megjegyzés:

  1. Sokat gondolok Rád, és drukkolok, hogy ne kelljen sokáig várnod!
    E.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)
    Még itthon vagyok, de a gondolataim már a sorban állás körül forognak.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, köszönöm, nagyon jól gondoltatok rám és valakik fentről is segítettek. :)
    Nem volt tömeg, nagyon gyorsan ment minden és cseppet sem fájt, szinte észre sem vettem. Mindenki udvarias volt, az adminisztrációs részt szerintem orvostanhallgatók végezték, nagyon kis fiatalkák voltak. Szuper elégedett vagyok, a taxisok is rendesek voltak és végre van oltásom! :)))
    Ja, és beszélgettem is! :)))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ilyen jól sikerült.

    VálaszTörlés
  5. Éva, remélem Neked is ilyen, de legalábbis hasonlóan kedvező véleményed alakul ki, ha végre Te is megkapod az oltásodat. Drukkolok Neked nagyon! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó hír! Örülök, mert bevallom, aggódtam eléggé a sorban állás miatt...
    Remélem, nemsokára mind megkaphatjuk, akkor picit majd könnyebb lesz a lelkünk.
    (A másokért aggódás szűnne meg végre!)

    VálaszTörlés
  7. Bevallom, én is aggódtam. Mikor kiszálltam a taxiból, el sem akartam hinni, hogy nincs senki az utcán. Bent voltak elegen, de nagyon gyorsan és sokan fogadták az embereket és az emberek is nagyon fegyelmezettek voltak. Semmi morgás, vagy hangos szó. 1 óra telt el és már otthonról, átöltözve értesítettem a lányomat, hogy minden OK.
    Azért írom le ezeket, hogy egy kicsit ti is megnyugodjatok. Nem mindenhol borzasztóak a körülmények. Igaz, a tegnapi sajtóban pont ezt a klinikát emelték ki, mint rossz példát, lehet, ezért változtattak meg valamit. Nem tudom, de így kéne csinálni mindenhol és akkor sokkal hamarabb jutna mindenki oltáshoz.

    VálaszTörlés