2021. március 16., kedd

Porzsák,

vagy fotel? Ma, ha minden igaz, kiderül. Azért megírhatták volna abban az sms-ben, hogy mi a száma, akkor be tudnám azonosítani. 

Vasárnap jött a telefon, holnap oltanak! Az élelmiszer-rendelést áttettem csütörtökre. Spórolok a kenyérrel, hogy kitartson addig. Kicsit izgulok, az éjjel már ott voltam a klinikán, ahol oltani fognak, persze csak álmomban.

Ne felejtsem el! - taxit kell rendelnem holnapra! Csak legyek már túl rajta! Nem az oltástól félek, szurkáltak már épp eleget, hanem a körülményektől: vajon sokan lesznek? Nem szeretném, de ez aztán nem rajtam múlik.

Na, megyek reggelizni, lassan fel kell készülnöm a csomag fogadására, kb. 1 óra múlva kezdődik a várakozás. 

4 megjegyzés:

  1. Hurrá,oltásra mész!!!
    Remélem nem fog esni, amennyit csak tudsz, kint a szabadban várakozz. Remélem lehet...
    Csak a lábaid bírják. Úgy örülök, hogy megkapod.:)
    E.

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök! :)
    Ha sokan lesznek, akkor majd a botomra támaszkodom, de 3 óra várakozást lábon állva biztos nem bírok ki. Azt kérték, hogy 5 perccel a megadott időpont előtt legyek ott. Optimista vagyok, talán nem lesznek túl sokan. :)
    Mindent előkészítettem, az iratokon kívül, viszek vizet, kekszet és szőlőcukrot is.

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok Neked, hogy minden rendben menjen. :) Én még várok a hivásra.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen.:) Én is drukkolok, hogy mihamarabb Téged is hívjanak. :)
    Felhívtam a szállító céget, kiderült, hogy porzsák érkezik. Ez nem olyan érdekes, de nagyon remélem, hogy a fotelt nem holnap hozzák! Csütörtökön jöhet, már azt sem bánom, ha ütközik az élelmiszer-szállítókkal. Azért az ilyen helyzeteket a jövőben kerülni fogom!

    VálaszTörlés