2021. február 18., csütörtök

Sétálunk?

Az az igazság, hogy igen, de... Szóval, nem nagyon megy ez nekem. Nem jutok előbbre, az egyik nap még addig sem jutottam, mint az első napon. Valami (lehet, hogy az időjárás) miatt, nagyon hamar megfájdul a derekam és az kisugároz a lábaimba. 
Tegnap meg egész nap rettentően álmos voltam, csak estefelé ébredtem fel, amikor leányzóm telefonált és beszélgettünk egy jót. Sürgetné már az oltásomat, hogy végre igazán, alaposan kibeszélgethessük magunkat. Régen, abban a gyönyörű, koronavírus nélküli világban, eljöttek ebédre és éjfél után mentek haza, ha egyedül jött a lányom, akkor hajnalban, volt, hogy már világosodott, hívott taxit és akkor ment haza. Azok a régi szép idők... 
Egyik nap azzal szórakoztam, hogy a fényképgyűjteményemből kiválasztottam elég sok képet és bevittem a gépembe. Ha szükségem lesz régi fotókra, kéznél lesznek, nem akkor kell kapkodni. Elnézegettem a képeket, jaj, nagyon megváltozott a világ és benne mi is.
 
Apukám és én - érdekes - megint a Margit szigeten, háttérben a Dunával és a pesti oldallal. 14 éves lehettem. Piros volt a kulikabát, piros a borítéktáska, fekete a szoknya, fehér nejlon a blúz és a kesztyű. A pulcsira már nem emlékszem. :)
Más. Hogy miért Kicsilány és Kislegény? A lányom nem örült volna, ha a nevükön nevezem a gyerekeket, így, ha mesélni akartam róluk, már pedig akartam :), akkor ki kellett találnom valamit. A Kislegény adott volt, apukám sokszor nevezte így kisfiú-dédunokáját, ennek mintájára találtam ki a Kicsilány elnevezést, aki a nagypapájának - Apókámnak - a hercegnője volt. Aztán, mikor újra rászántam magam a blogírásra, maradt a két név, pedig már egyik sem kicsi, sem méretre, sem korra. :) 
Örülök, hogy megértem ezt az időt, csak az a vírus! - Csak azt tudnám feledni! (Madách után szabadon) 

3 megjegyzés:

  1. Egy jó beszélgetésre szükség van. Marad a telefon. Mikor még anyu élt akkor a Corona vírusról nem is hallottunk, sokat voltam nála. Telefonon is tartottuk a kapcsatot, ahogy te is teszed a lányoddal.
    Jó a Kicsilány és a Kislegény elnevezés.:) Jól kitaláltad.
    Én is csak tudnám feledni! :( De annyira itt van, hogy lehetetlen. A Híradók is tele vannak velük. Az egyik csatornán a balesetek, gyilkosságok vannak főleg. A másikon meg a Covid és az oltások. Már nincs is kedvem nézni őket. Pedig kell tájékozódni.
    Kívánom, hogy minél előbb kapd meg az oltásodat.
    Jó a kép, nekem is sok régi képem van.

    VálaszTörlés
  2. Örülök .hogy megfogadtad a javaslatomat ! Te tudod miről van szó !!!


    VálaszTörlés
  3. Éva, azok a nagy beszélgetések nagyon hiányoznak, ezt Te is tudod. Ahogy kivettem az írásaidból - szoros kapcsolat fűzött Anyukádhoz. Én is így voltam az én anyukámmal. Minden nap beszéltem vele, ha mást nem is, legalább annyit, hogy jól vagyunk. Azt az oltást nagyon várom! Teljesüljön a kívánságod! :)

    Emigy, igen, jó ötlet volt. Köszönöm.

    VálaszTörlés