2023. május 1., hétfő

Elszaladtak az évek...

Weöres Sándor: 66

  Most vagyok hatvanhat éves. Csak azért nem járok óvodába, mert köhögést kapnék.   

  Csak azért élek, mert még nem haltam meg. Nem leszek öngyilkos, kivárom életem végét. 

  Közeleg amaz idő, amikor az ember a szemétől nem lát, a fülétől nem hall, a lábától nem jár, a kezétől nem fog. Ekkor végleg befelé kell fordulni. Belül sétálni, befelé figyelni. Csak a belső táj ne legyen barátságtalan. 

**************************

Adjunk hozzá tizenegyet, a többi stimmel.😄

16 megjegyzés:

  1. De jó kis szöveg így reggelire!!! 😍
    A két hatos, (még pár hónapig) nálam stimmel. A szem, a fül, a kéz is. Viszont nem érzek késztetést a befelé fordulásra, ami a külvilágtól való védekezéshez kellett, az már rég megvan...
    (Mellesleg 3 napig jártam oviba, majd mondtam anyukámnak, ha annyira jó szerinte, járjon ő. Szóval most is inkább kimegyek a kertbe játszani😂)
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mennék a kertbe játszani, de én már tényleg nem tudok. Arra vigyázok, hogy "a belső táj ne legyen barátságtalan", merthogy én már csak belül sétálok. 😊
      (Nagyon aranyos, amit Anyukádnak mondtál! 😊)

      Törlés
  2. Itt van május elseje! Énekszó és tánc köszöntsön, mint a régi, gyermekkorunkat idéző dalban. Nagyon jó egészséget, további derűs napokat, belső békét kívánok Neked szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! 🤗

      Törlés
    2. BOLDOG szülinapot kívánok neked

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm! 🤗

      Törlés
  3. Kedves Borka! Kívánom, hogy az a belső táj ne legyen soha barátságtalan. Szeretném, ha boldog évek várnának még rád. Legyen jó az egészséged! Ez az egyik legfontosabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egészség van, minden van. Így igaz. Nagyon szépen köszönöm! A belső tájra igyekszem vigyázni. 🤗

      Törlés
  4. Kedves Borka, kívánok én is boldog születésnapot, további kellemes éveket egy lehető legbarátságosabb belső tájban!

    Én is sokszor érzem úgy pár év óta, hogy előző életem "anyaggyűjtés" volt a "belső táj" berendezésére, belakására, amit valahogy úgy fogalmaztam meg magamnak, hogy "ezután már a fejemben fogok utazni"... Mivelhogy a valóságban le kellett mondanom róla, akármennyire szerettem is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Weöres nagyon jól és humorral, amit akár komolyan is lehet venni, leírta a tüneteket. Én is gyűjtögettem, hogy mire elérem ezt a kort (amit egyébként nem is reméltem), legyen mit nézegetni és tudjak nyugodtan sétálgatni abban a bizonyos belső tájban. 🤗

      Törlés
  5. Borka, sajnos ide nem tudok gyöngyvirágot küldeni. Pedig már kezd virágozni, és még a nefelejcsek is virulnak. Boldog születésnapot kívánok és főleg egészséget. Ha az van, öröm és vidámság is jár vele.
    Sok szeretettel gratulálok Neked! 🥰🥂
    (sajnos reggel elfelejtettem, pedig eszemben volt a napokban....)
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Ne bánkódj a reggel miatt, én azt már akkor is köszöntőnek éreztem. A gyöngyvirág miatt se fájjon a fejed, nagyon sok szép virágot kaptam már tőled, legutóbb a nefelejcseket. 🥰 A születésnap jól sikerült, itt voltak a gyerekek, azt hiszem, mást nem is kell mondanom. 🤗😊

      Törlés
  6. Nem hiszem el, hogy ahhoz a 66-hoz még 11-et hozzá kell adnod! 😍🤗 és tudom, hogy nincs barátságtalan érzés benned, én derűt érzek felőled 🤗🌞ha nem is tudsz sétálni, kezed, füled használod és a lelked szép.
    Isten éltessen drága Borka! Sok-sok jókedvű napot és nagyon jó egészséget kívánok 😍🤗🌞💐🌹

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Te nem hiszed el, valahogy én is úgy vagyok vele. Olyan hihetetlen számomra is! 😄 Pedig így van, és ha döcögősen is, de valóban derűsen próbálom felfogni a helyzetet. Veled sokat utazom és csodaszép hegyeket, tájakat járhatok be, ezt is köszönöm. 😍🤗

      Törlés
  7. Weöres költeménye csúcs. Isten éltessen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezen a véleményen vagyok. 😄
      Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés