2022. december 6., kedd

Reggel 8 óra körül

Sötét - a gépem vakut kért, de azért se! - köd, eső, 3°C árnyékban, hó, az nincs, de azért jön a Mikulás, ugye? Kémény is van, hááát..., nem tudom, hogy fér át rajta?! Ügyes, majd valahogy megoldja. 😀

Egy régi (vállalati) Mikulás. Kislányom a középpontban és itt baloldalt, a Mikulás mellett és előtt, félig meddig a kisfiam is látszik. Olyan nagy volt az izgalom, hogy észre sem vették a kigombolódott ruhát, az csak akkor derült ki, amikor kész lett a fénykép. Akkor még a filmet elő kellett hívni, stb., stb. Mondom, hogy régi! 😀 '70-es évek.

4 megjegyzés:

  1. Nálunk befért a gázkéményen a Mikulás, hozott egy sós karamelles Stühmer csokit😄 (nagyon nem hiányzik nekem a csoki, de azért begyötröm lassacskán 😄)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nagyon finom lehet! Nagy keservesen, de el fogod tüntetni, ebben biztos vagyok. 😀

      Törlés
  2. Ilyenkor még a színes képek is szinte fekete-fehérnek tűnnek!... Felkeltem 8 előtt (ritkaság, de kidobott az ágy...), és kinn még sötét van... Még egy-két hétig fogy a fény, hogy 20-a után újra szülessen! Jó lenne egy kis reménysugár, de csak a rossz hírek hullanak ránk minden felől. Erősen kell kapaszkodni ilyenkor, ha van mibe...
    Ne haragudj, kedves Borka, de nem telik vidámabbra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rózsa drága, nem lehet az embernek mindig jó a kedve. Én sem vagyok túl vidám, de van az úgy, hogy az ember már kínjában nevet. A lányommal mi ennek már a bajnokai vagyunk.
      Várom én is a hosszabb napokat, a tavaszt, a jobb időt és a jobb híreket, nem is annyira magamért, inkább a gyerekekért.
      Köszönöm, hogy a rossz kedved ellenére is írtál nekem.

      Törlés