2022. december 12., hétfő

Kisütött!

Juhééé! Süt a Nap! A sok ködös, sötét nap után végre! 

Hogy nem nagy hír? Meg sem kéne említenem? Dehogynem! Ettől van most jobb kedvem. Fotó nincs, mert hiába süt hét ágra a Napocska, mínusz fok van odakint és nem tudom rávenni magam, hogy kimenjek az erkélyre. Talán később..., ha csak vissza nem jön őkelme, a Köd, vagy az Eső, netán a Hó. 

Ködös kép mostanában sok készült, az eső meg eláztat mindent, még a fotómasinámat is, márpedig azt nem szeretném. Hó? Na jó, azért kimennék, mert idén, így év vége felé, még nem volt hozzá szerencsém.

Összehordtam itt hetet-havat. Az az igazság, hogy másról most nem tudok beszámolni, de a napsütésnek valóban nagyon örülök!

Valamivel később:

Nem mentem ki, de a szobában készítettem pár felvételt.  🌝 Íme egy a sokból:

 

A redőny azért van így, mert az is szigetel egy kicsit.

18 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy örülsz! Nálunk nagy a hó, szegény férjem lapátol meg szór, hogy ki tudjunk jönni a garázsból. A nap, az süt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hónak ez az egyik nagy hátránya, hogy lapátolni kell és ez bizony nehéz munka. :( Hiába szép.
      Nálunk nem esett, vagy lehet, hogy éjjel és reggelre elolvadt? Nem tudom, mert nem néztem ki, pedig szokásomtól eltérően, hajnalban (3 óra) feküdtem le.

      Törlés
  2. képernyőképnek elvittem a fotódat, köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, máskor is elvihetsz fotót, ha megtetszik. 🌝

      Törlés
  3. Ugye hogy örülünk most a napsütésnek? ☺️🌞🌞 Itt is ragyog, olvadozik az a kis hó tőle. Reggelre esett kb. 2 cm, de a sáros, vizes úton nem is maradt meg, csak a füvön, fákon, háztetőkön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon! Ez kellemes és nem éget, mint a nyári napsütés. Ha nyáron ilyen volna, annak is nagyon tudnék örülni.
      Olvastam, hogy a városodat szinte elöntötte a sok eső. Épp jókor jött ez a kellemesebb idő. 🌝

      Törlés
    2. Igen, rengeteg eső esett. A mérőedény 35 mm-ig van kalibrálva, még jó, hogy szombat este este kiöntöttem belőle a vizet, mert vasárnap reggel bőven a 35 mm felett volt.
      Úszott ez a "teknő város" 🥺

      Törlés
  4. Bizony egy kis nap mennyit számít! Nincs is szebb, mint az ablakon beszűrődő fény, s milyen szépek így a növény levelei. 🥰 Kimentem délelőtt a levegőre végre,(nekem ugyan most óvatosnak kell lennem, kerültem is az éles fényt) Elég metsző hideg volt, plusz jó erősen fújt a szél. Itt nálunk nincs hó, drukkolok, hogy ne is legyen lapátolni való mennyiség, vagy ha mégis, a járdán olvadjon el. Na nem mintha az időjárás kívánságműsor lenne.😅
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon óvatosnak kell lenned! Vigyázz arra, amit most kaptál. Az éles fény, a fizikai munka, ha megerőltető, veszélyes lehet. Csak szép lassan, hogy majd mindent jól láthass és sokáig tudj majd olvasni! Az nagyon fontos. Tudom, hogy hogy érzed most magad, én is átmentem ezen.
      A hólapátolás meg eszedbe se jusson!!! Türelmesnek kell lenni, másképp nem megy. 🌝

      Törlés
    2. Nagyon is óvatos vagyok, a türelem is egész jól megy🤭. Nemhogy havat nem fogok lapátolni, de semmi nehezet sem csinálok. Szerencsére a sütő vállmagasságban van, hajolás, emelés nélkül készülhetnek a karácsonyi sütik👌

      Törlés
    3. Na, így már megnyugodtam. Ismerve téged, féltem, hogy túlzásokba esel és úgy pörögsz, mint ahogy szoktál. 🌝

      Törlés
  5. Mennyire fel tudja dobni az embert egy kis napsütés a szürke napok (hetek!) után! Itt is már második napja kényeztet bennünket! Persze, 0° alatt a hőmérő...
    Gyönyörűek a levelek az ellenfényben!

    VálaszTörlés
  6. (Bocs, Rózsa voltam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek ilyenkor az ablak felé nézegetni, sőt, az árnyékok, amiket a levelek vetnek, azok is nagyon szépek. Örülök, hogy felétek is napsütéses az idő, az ember lánya mindjárt jobban érzi magát, ugye? :)
      Itt ma is süt, de hideg van. Nem bánom a hideget, ha közben a napsütés "kényeztet". 🌝

      Törlés
  7. Nagyon szépek a hátterek, figyeltem ám a változásokat!
    (A verses bloghoz nem tudok bejelentkezve se kommentelni, ezért megint ide írom, az Ábrányi verset nem ismertem, köszönöm. Bizony, mindig a jót remélem....)
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! 🌝
      Megnézem a verses blognál a beállításokat, lehet, hogy valamit elállítottam. Pont Téged nem enged hozzászólni?! 😀

      Törlés
    2. Megnéztem, de semmit nem találtam. Nem tudom, miért nem engedi neked a hozzászólást. :(

      Törlés
    3. Nem baj, ide is tudok írni (már múltkoriban a Faludy versnél is észrevettem. Régebben pedig tudtam "beszólni" oda 😄. Apa rigós blogjában is volt ez az elején, aztán egyszer csak rendbe jött. Ott se volt semmi a beállítással. A technika ördögi rejtélyei 🤣
      r.

      Törlés