2022. április 16., szombat

Ünnep

16 megjegyzés:

  1. Legyen áldott és szép a húsvétod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, nagyon köszönöm és kívánok neked én is nagyon szép húsvétot!

      Törlés
  2. Beszállok én is Éva után: légy boldog ezen a szép tavaszi napon a gyerekeid, unokáid körében!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rózsa, remélem, minden úgy sikerül, ahogy kívántad!
      Nagyon szép, napsütéses húsvétot kívánok neked, és óvatosan közlekedj a kertedben!

      Törlés
  3. Csatlakozom és kívánok én is mindenkinek itt Borkánál, aki erre jár (Éva, Rózsa, ha jön Klári és a többi kedves ismerős :) napfényes, tavasz-illatú szép ünnepet.

    VálaszTörlés
  4. Gondtalan, vidám napokat kívánok (valójában nem csak húsvétra)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága aranyos fodorka, nagyon szépen köszönöm ezt a kedves kívánságot!
      Neked is kívánok sok-sok vidám napot!

      Törlés
  5. szép ez a nőszirommal keretezett köszöntő . csatlakozom én is mindannyiótok ünnepéhez, köszönettel, hogy gondoltatok rám. klári.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klári, még szép, hogy gondolunk rád!
      A kellemetlenségek ellenére napsütéses, kellemes húsvéti ünnepeket kívánok neked és az egész családnak!

      Törlés
  6. még egy emojit se tudok írni... de napsütéses szép időnk van, innen mosolyog rátok. *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is süt a napocska és mosolyog, bezzeg tegnap..., csúnya, esős napunk volt.

      Törlés
  7. Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok, és szép időtöltést a családoddal 😍😇🙏🏻

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, nagyon jó, hogy megint itt vagy! :)

      Törlés
  8. Kedves Borka, remélem, jól vagy és csak az "írhatnékod" hibádzik!... Gondolok rád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rózsa, nagyon jól látod és igazából nem is történik semmi olyan, ami már meg ne történt volna és biztos írtam is róla. :)
      Jártam az úton, ahol laksz és megcsodáltam a házadat is, no meg a szép templomot a közelben. Remélem, jó helyen sétáltam, persze csak a Google-térkép jóvoltából. :)
      Te meg közben itthon töltöttél egy nagyon kellemes, ám rövid hetet.
      Majd jövök, csak még várom az ihletet. :)

      Törlés