2021. október 5., kedd

Megoldások

Tegnap itt járt a fiam és percek alatt oldott meg olyan problémákat, amiket én sehogy sem és jó ideje nem tudtam megoldani. Régen simán megszereltem volna mindent, amit kellett, de ma már a fizikai gyengeségem nem engedte ezt meg nekem. (Eszperente..., ilyen a magyar nyelv.) 

Körülbelül 5 percbe telt a szúnyoghálós ajtóra a zsanér felszerelése és a konyhai villanykapcsoló és mennyezeti lámpa sem tartott 1/2 óránál tovább. Ezeken kívül még összeszedte az összes (nagyon nem kevés), a lakásban található papírdobozokat és táskákat, amikben a mindenféle rendelésemet meghozták a futárok. Sajnos, ez a kényelmetlenség elkerülhetetlen, ha az ember csak a neten tud vásárolni. 

Volt, amit össze tudtam hajtogatni, de a nagysága miatt nem mertem elindulni vele, félve a lépcsőn való lebukfencezéstől, aztán nem is hiányzik más, mint jobbik esetben egy csonttörés, a rosszabbikra nem is akarok gondolni. Így azok a hajtogatott dobozok Apó ágya alatt várták a távozást.

Nahát ezektől - mindtől! - szabadított meg a fiam. Olyan jó volt este kimenni a konyhába, felkattintani a villanykapcsolót és lőn világosság! Jó ideje már, hogy vagy az előszoba fénye világította be a konyhát is, vagy a gyertya fénye pislákolt. Emiatt igyekeztem mindent úgy időzíteni, hogy még sötétedés előtt kész legyek a konyhai tennivalóimmal. 

Most minden rendben, a gyógyszereimet az elmúlt héten Kislegény hozta el. Ő is szemrevételezte a meghibásodott dolgokat, de időre kellett mennie orvoshoz, így más időpontra tette át a szerelnivalókat. Örülni fog, hogy minden kész. 

Hát még én hogy örülök! 

Ennek örömére mutatok nektek reggeli képeket az utcánk őszies ruhájáról:


8 megjegyzés:

  1. Ó, kedves Borka, fiad minden problémát percek alatt megoldó akciója milyen ismerős nekem is! Problémákat, melyeket hetekig kerülgetünk, s melyek számunkra manapság lassan égig érnek, holott azelőtt, hipp-hopp, gyorsan megoldottunk, nem várva senkire... Átérzem megkönnyebbülésedet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire igaz! - és tudom is, hogy neki semmiség megcsinálni, de olyan sokat dolgozik és hiába mondja, hogy az nem érdekes, hívjam csak nyugodtan, én mégsem hívom, mert nem akarok teher lenni. Meg kellene már tanulnom, hogy időnként szükséges a kérés és az elfogadás. Nem tudom, meddig kell még élnem és milyen állapotba kell kerülnöm ahhoz, hogy ezt megszokjam.

      Törlés
  2. Ügyes a fiad.:) Nem szeretem, ha otthon valami nincs rendben, alig várom, hogy rendbehozza valaki, ha én nem tudom. Most jó érzés lehet benned. Jó, hogy nem indultál el az összehajtogatott papírdobozokkal. Nagyon veszélyes lett volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügyes és kreatív, elismerem. :)
      Bizony, most nagyon jól érzem magam, nagyon nyomasztottak már ezek a dolgok. A sok doboz pedig az agyamra ment, már azt sem tudtam, hova rejtsem el őket, csak a helyet foglalták.
      Most aztán jönnek majd a rendelésekkel együtt az új dobozok, de erre most nem gondolok, csak örülök a rendnek és a fénynek a konyhában.

      Törlés
  3. Húúú, az a konyha milyen lehetett sötéten! De jó, hogy kibírtad és az ügyes fiad segített, a többi nyomasztó körülményről nem is beszélve. Minden egyedül élőnek felszabadító perceket kívánok. Nem mintha ketten hasonló csapdába sose esnénk. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rossz volt. Hiányzott, hogy este is tudjak összeütni valamit, de gyertyafény mellett nem lehet még azt sem látni, hogy tiszta-e már a zöldség.
      Tényleg felszabadító érzés, hogy jelenleg minden rendben, hangsúlyozom, hogy jelenleg. Bármikor történhet valami, ami megnehezíti az életem és belátom, hogy ilyesmi természetesen nem csak a magányos embereket érintheti. :)

      Törlés
  4. Szinte èrzem a megkönnyebbülést rajtad, hogy megoldódtak a problémáid, legalább nem motoszkál tovább az agyadban a tennivalók közt.
    Pont ma jutott eszembe, eltört a teraszajtónk kilincse, vettem egyet és 2 perc sem kellett hozzá, felszereltem az újat, szóval milyen jó, hogy meg merem/tudok csinálni ilyen kis apróságokat.
    Gondtalan napokat kívánok neked ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült úgy megírnom a bejegyzést, hogy átjött az érzés, amit most érzek. Nem kell magyaráznom, hogy milyen rossz volt látni a hibákat és nem tudtam rajta változtatni. Fejben még ment volna, de a kezem már nem bírja.
      Jó, hogy Te ilyen aktív vagy, én csak most érzem igazán, hogy ez milyen boldogság.
      Köszönöm és kívánok Neked is gondtalan, szép napokat. :)

      Törlés