2021. október 1., péntek

Ez a hónap

rögtön boldogsággal kezdődik. 

1999. 10. 01. Kicsilány születésének napja. A kicsi lány ma már felnőtt, 22 éves nagylány. Elfogadom, hogy megnőtt, de a felnőttel együtt ott van az a kicsi tündér is, akit, amikor a születése után először megláttam, felkiáltottam: Ó, de szép! 

Nagyon sok emlék, együtt töltött napok, hetek, - ilyenkor előjönnek és boldogsággal töltik el a lelkemet. Már felköszöntöttem, de a köszöntésből soha nem elég: Isten éltessen drága Kicsilány! 

Egy régi, a 8. születésnapján készült fotó, ahol Kislegény is segít elfújni a gyertyákat.

(Hogy háttal vannak a képen, az nem véletlen, tiszteletben tartom a kérésüket.)

12 megjegyzés:

  1. Óh, de szép nap a mai! Örülhetsz, hogy ilyen szép és kedves unokáid vannak.Elhiszem , hogy boldogsággal töltenek el, ha rájuk gondolsz, és ha a velük töltött napok, hetek évek eszedbe jutnak. Ismeretlenül is boldog születésnapot kívánok a Kicsilánynak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nagyon szépen köszönöm, átadom az ünnepeltnek. :)
      Nagyon sok kép lapul itt a gépemben, legszívesebben mindet megmutatnám! A velük történtekről a blog régebbi bejegyzéseiben lehet olvasni, csak rá kell kattintani a témák között a Gyerekek címszóra. Én időnként újra elolvasom, jó felidézni a múltat. :)

      Törlés
    2. Olvasgattam nálad a "Gyerekek" címszó alatt. Nagyon jó és kedves családod van. Büszke lehetsz rájuk.
      Az előző kommentemben kimaradt egy vessző egy felsorolásban. Elnézést, figyelmetlen vagyok.

      Törlés
    3. Nem gondolom, hogy nem tudsz helyesen írni, mert kimaradt egy vessző. :))) Ne is foglalkozz vele, mindannyiunkkal előfordul.
      Örülök, hogy olvasgattál a gyerekekről, időnként nagyon aranyosakat mondtak, csináltak.
      Szerdán itt volt Kislegény, megetettem, jó volt nézni, hogy milyen jó étvágya van. A receptet is elkérte, mert az ételt én találtam ki és nagyon ízlett neki. Szokott főzni. Kicsilány inkább sütni szeret, kiegészítik egymást. :)

      Törlés
  2. Az unokák, bármilyen életkorúak legyenek is, mindig boldog, felemelő érzéssel töltenek fel. Gondolom, minden nagyit. Jó látni a hasolóságukat, a bizalmat a szemükben, a fejlődésüket, ahogy felnőtté válnak. Érezni a lényüket, hogy van folytatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, Klári, valóban! Én olyan boldog tudok lenni, ha találkozom velük és elnézhetem őket, bármit is csinálnak. :)
      Igen, "...hogy van folytatás." Drukkolok nekik, értük...

      Törlés
  3. Minden nagymama nevében szóltál, Borka! Minden életkorban van bennük megfigyelni, szeretni való! Igen, nehéz betelni a jelenlétükkel és nehéz nem aggódni értük, de csak úgy, hogy ne látsszon...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, úgy látszik ez a nagymama-érzés nagyon sokunknál megvan. :)
      Épp Kislegénynek mondtam a minap, hogy felőlem lehet akárhány éves, nekem mindig a kisunokám lesz, mint ahogy a gyerekeim is - pedig már ők sem fiatalok - a gyermekeim maradnak míg élek. És igen, aggódom értük, de tényleg próbálom úgy, hogy ne vegyék észre. :)

      Törlés
  4. Nagyon szép őszi a háttér! Varászlatos, mesebeli aranyerdő😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rhumel, Téged is lehet olvasni?! Rég írtál. Remélem, rendben vagy, vagytok.
      Nagyon köszönöm a háttérre vonatkozó szép szavakat, nekem is tetszik, majd csak télen fogom megváltoztatni.

      Törlés
    2. Minden rendben, majd írok emailt. :)

      Törlés
    3. Ennek igazán örülök, már kezdtem aggódni. Az email jó, hogy jön, de nyugi, csak ha ráérsz. :)

      Törlés