2021. szeptember 21., kedd

Naplemente

Kelenföldön még süt a Nap.

8 megjegyzés:

  1. Annyira jó érzékkel komponálod a képeidet, mint egy festő!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a felső kép tetszik, nagyon. Pont elkaptad a pillanatot, amikor még fényképezni lehet az ég színeit, mielőtt beállna az esti sötét. (próbáltam én is néha, de a valóságost elcsípni elég nehéz, és itt nálunk a sok sok fa miatt se sikerült)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is a felső, én egyébként megfigyeltem, hogy alkonyatkor legjobbak a fények fotózás szempontjából , s ez érdekes mert akkor a legélesebbek is! (kék órának nevezik?)

      Törlés
    2. Igazad van, én is ezt figyeltem meg. Esetleg vihar előtt, amikor szintén nagyon jók a sötét felhők előtt a színek és a fények.
      (A kék óra a napfelkelte előtti vagy napnyugta utáni időszakot jelenti.)

      Törlés
  3. Nekem is az első kép tetszik különösen. Szépek a sötét fák a fény előtt.

    VálaszTörlés
  4. Drága Klári, Rhumel és Éva! Mindig örülök, ha tetszik egy-egy kép, amit elképzeltem és sikerült megvalósítani. Ez nem csak az én érdemem, hanem köszönhető a kedvező körülményeimnek is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nahát, az alsó kép is valami! Jól oda kell nézni, hogy épp lemegy a Nap a maga járásán. Kis alkonyi pára ül a háztetők fölött.Tovább egy fénycsík emeli ki a város peremét.

    VálaszTörlés
  6. Az, ahol még süt a Nap és fénycsíkot vet a városra, arra van Kelenföld. Ott mindig tovább van világos, igaz, hogy sűrűbben esik az eső is arrafelé. Sokszor nézem azt a tájat, ott laknak a gyerekek. :)

    VálaszTörlés