2021. augusztus 9., hétfő

Eltelt 35 év

Igen, ez az a nap, amikor 35 évvel ezelőtt végleg összekötöttük az életünket Apóval. 

Nem volt nagy esküvő, sőt! - nagyon kicsi. A két tanú és egy fő násznép. Az anyakönyvvezető meg is kérdezte, hogy gyűrünk van-e? Az volt. Jóval előbb gondoskodtunk róla, de az is nagyon szerény, keskeny kis karika. Én választottam, kerülve minden fényűzést. 

Az előző házasságom nem ért jó véget, pedig volt nagy esküvő, sok vendég, vastag, széles karikagyűrű, utána nászút, aztán mi lett a vége...

Megfogadtam, hogy itt minden más lesz, de azt hiszem, nem ezen múlt a boldogságunk. Az érzelmeink, a barátságunk, a szeretetünk volt nagy, ez segített bennünket 32 éven át és ez segít engem most is, amikor Apókám lassan már három éve nincs mellettem. Lehet, nincs mellettem, de velem van, érzem!

Megköszönöm azt a 32 évet, amit VELE tölthettem.

14 megjegyzés:

  1. Az írásod bizonyítja, hogy nem a külsőségeken múlik a boldogság és az esküvő sem. Nagyon jó volt olvasni az írásod, az Apókád iránti szereteted, és a viszont szeretetet, amint ő tudott nyújtani neked. Köszönöm, hogy olvashattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a szép szavaid, könnyes lett a szemem.

      Törlés
  2. Az ilyen szép és tartalmas évek emléke segít is, biztos vagyok benne! Ilyenkor mondják egyesek vigaszként: " Ne sírj, hogy elment, légy boldog az együtt töltött évekért!" Szerintem fél vigasz, jobb híján, mert nem lehet másként...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehhez nincs is mit hozzátenni: "Ne sírj, hogy elment, légy boldog az együtt töltött évekért!" "Szerintem fél vigasz, jobb híján, mert nem lehet másként..."
      Én is így gondolom.

      Törlés
  3. 32 gyönyörű év! Erre gondolj, s azt hiszem sok mindenen átsegít téged! Hisz ott van veled minden percben. Megértem az érzelmeid, mert mi is több, mint három évtizede együtt vagyunk a párommal 🤗😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 32 év nem kevés és ha még hozzászámolom a többit...! 19 éves voltam amikor megismertem, talán mondhatom, hogy életemben vele töltöttem a legtöbb időt.

      Törlés
  4. "A szeretet soha nem múlik el" - egyszerű igazság, és megmarad akkor is, ha a másik már a túlsó parton van. 32, 35 év nem kevés. De minden pillanata szép volt, a boldogság sem múlik el. Öröm erről olvasni is, hát még írni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltak vitáink, rosszabb napjaink, nem akarom idealizálni a házasságomat, de valóban mindig, mindenen átsegített a szeretet és a másik tisztelete. Abban teljesen biztos vagyok, hogy ez az érzés velem marad míg élek.

      Törlés
    2. Mi már 57 éve élünk együtt. Nem idealizálom én sem, de mégis jelent valamit, hogy kibírtuk. Főleg szeretettel.

      Törlés
    3. 57 év! Gratulálok! Ezt nem is lehet másképp átélni, csakis szeretettel. :)
      (A blogodban, ha még nem nézted, találsz egy üzenetet.) :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Már olvastam és nézegettem! :) Majd írok, bár nekem nem valami eseménydúsak a napjaim.

      Törlés