2021. július 19., hétfő

Már múlóban a fájdalom

Igen, már alig érzem. Nem fáj, ha írok, tehát: írok. 

Helyzetjelentés: 

Az előbb még, ha halványan is, de sütött a Nap, most meg hallom a zápor gyorsan kopogó esőcseppjeit. Eltűnt a távol, csak a közel látható. A Város esőfüggöny mögé rejtőzött, ma már nem először. Hajnalban szintén az eső, a mennydörgés hangjaira és a villámok fel-felvillanó fényeire ébredtem. Később sem világosodott ki, elég sokáig a hajnali sötétség borította be a láthatárt és a lakást. Az utóbbi napokban ez már lassan megszokott. 

Enyhült a forróság, de a sok eső miatt fülledt a levegő. Örülök, hogy nem kell mennem sehová. 

Halkan zümmög az új ventilátor (a réginek a kapcsolója elromlott), nagyon kellemes, úgy állítottam be, mintha a szél fújna (van egy ilyen kapcsolója), és néha el is felejtem, hogy ez a ventilátor és nem kintről jön a kellemes szellő. 

Kinézek, még esik...

15 megjegyzés:

  1. Az, remélem, hogy így is marad! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy javult a kezed! :) Ismerem milyen, ha fáj. Vagy gipszben van. Amikor bal kézzel kellett ügyetlenkednem.
    Csak csodálni tudom volt kolléganőmet, aki vonatbaleset miatt egy kézzel kell dolgozzon. Mindenre képes, szó szerint. Gyöngyöt fűz, és megtanult tényleg gyöngybetűkkel is írni a bal kezével. Mikor két helyen tört karral nyavalyogni kezdtem, mindig rá gondolva lett erőm.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is volt már könyékig gipszben a jobb kezem, majd' megbolondultam. Nekem nem nagyon sikerül a bal kezemmel helyettesíteni a jobbat. Én is csodálom a kolléganődet, én képtelen lennék rá.
    Sajnos, többször is meggyötört már az ínhüvely gyulladás, azt hiszem ezt a mamámtól örököltem. Ő megoperáltatta, de egyrészt nagyon fájt neki a műtét után, másrészt idővel vissza is jött a pupli a csuklójára.
    Ez van a jobb kezemmel, a balban meg idegcsatorna szűkület nehezíti a dolgokat. Ezek miatt zsibbad el hamar a kezem. Ja kérem, a kor...

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jobban vagy. Gondoltam sokat Rád, és vártam már az írásodat is, mert az azt jelenti, hogy gyógyulsz.
    Szombaton mikor jöttünk haza az esküvőről, olyan eső kapott el minket, amilyet csak ritkán láttam. Szerencsére védett helyen, az autóban voltunk.
    Ma Veszprémből hazafelé jövet is elkapott minket egy hasonló, de akkor is autóban ültünk.
    Figyelmesen olvastam az írásodat az időjárásról. Itt is párás a levegő, és 26 fok van. Szerencsére egy mindig rosszkor jövő jégeső nem esett itt eddig.
    További gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Éva! Gyógyulok, gyógyulgatok. A sok egyéb bajom mellett erre igazán nincs szükségem! :)
    Látom, Te is mindent megteszel, hogy jobban tudj mozogni. Jó, hogy M. melletted áll és segít. Szép lassan kinyílik a világ.
    Nahát az időjárás egyszerűen lehetetlen! Itt sem volt jég, de Orsinál olvastam és láttam, hogy milyen szörnyű pusztítást végzett a kertjükben és a városban.
    "Kizökkent az idő"

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy jobban van a kezed! azért nehogy megerőltesd!

    Annyira jó most a levegő, végre tudok lélegezni, nem a tüdőt forraló hőmérséklet van kint, olyan kellemes, ezt szeretem igazából. Már olvastam éppen, hogy hétvégén ismét jön a meleg, akár 35 fok is...ajjaj :(

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Vigyázok, ez a saját érdekem, mert nagyon béna vagyok a jobb kezem nélkül. :)
    Igen, én is élvezem ezt a kellemes időt, egész más az ember közérzete. Én is olvastam az előrejelzést, legalább úgy elkeseredtem, mint Te. Mikor lesz már vége ezeknek a forróságot hozó napoknak?! Most azért jó ez a kis lehűlés, éjjel is jobban tudtam aludni.

    VálaszTörlés
  8. 2 hétig távol voltam, de örülök, hogy újra tudsz írni és a kánikula is alábbhagyott, úgy tűnik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy újra itt vagy, remélem kellemes okból voltál távol.
      Igen, pár napig nagyon jó volt, de állítólag újra jön egy hőhullám, hétfőre 35°-ot jósolnak. :( Ne legyen igazuk!
      Most jól működik a csuklóm, csak a téma hiányzik. Nekem nem hever a földön, hiába nézem, nem látom. :)

      Törlés
  9. Közben jártam nálad Flora, már tudom, hogy nagyon is kellemes okból mellőzted a blogokat. :) Én is ezt tettem anno. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borka, sok dolgom volt a különféle szervezésekkel és ráadásul 3 napig "használaton kívüli" állapotban voltam, ami néha előjön. Még írni se bírtam, ami pedig ritkán esik meg...
      Nálam írás közben jön meg a téma, az írás vágya szüli... (úgy tűnik, fordítva működök)

      Törlés
  10. Szép a háttér, megint valami új. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Ezzel szórakozom, mert nem valami mozgalmas az életem, így nem nagyon van témám az íráshoz.

      Törlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés