2021. április 4., vasárnap

Szép emlékek

Ezen az estén nem voltam egyedül. Néha-néha nem árt visszamenni a múltba. 

Visszanéztem, -olvastam a 2006-os esztendőt és ez sok olyan emléket idézett fel, amiről már rég elfelejtkeztem. Jó volt olvasni a kis unokáimról és tulajdonképp mindenről, ami akkoriban történt. Ebben a bő 1 órában megint átéltem azt a sok örömöt, amit kicsi korukban nyújtottak nekem Kicsilány és  Kislegény és a régi blogtársak hozzászólásait is nagyon jólesett újra elolvasni. 

Nem is volt rossz ez a program, máskor is megteszem, hogy "merengek a múltak ütemén". Az egyedül töltött ünnepem így mégsem volt magányos.

19 megjegyzés:

  1. De jó programod volt! Persze biztos bele-belesajdult a szíved, de mégis, mennyi szép és örömteli emléked bukkanhatott elő!:)
    (Bizony de kár is a freeblog lenullázódása, szívesen beleolvasgatnék én is abba a régi "rigós" blogba. A versek megvannak, de a kommenteket elmosta az idő homokja.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A freeblog legalább figyelmeztethetett volna, akkor nem veszett volna el az a sok gondolat, amit édesapád versei és a régi emlékek hoztak elő a kommentelőkből. Én még emlékszem, de sokkal jobb volna újra elolvasni.
      Ezt most meg is tapasztaltam. :)

      Törlés
  2. Volt időszak, amikor én is visszaolvasgattam a régi bejegyzéseimet és a kommenteket. Régen mintha, sokkal jobb és szebb események történtek volna velünk. Majdcsak túléljük ezt az időszakot is. Főleg úgy, hogy vannak jó múltbeli emlékek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy "mondod", kedves Multmento. Fiatalabbak voltunk, zajlott körülöttünk az ÉLET, utólag úgy érezhetjük, hogy szebb és jobb volt minden, de ha nem lenne ez a vírus, most is lehetnének mozgalmas és szép napjaink. Még így, vírus-helyzetben is akadnak örömök, például, a Te blogod pont erről tanúskodik.

      Törlés
  3. Én is a számítógép előtt töltöttem tegnap az időm nagy részét.Egyedül voltam szokás szerint, így volt társaságom. Olvasgattam a magam és mások bejegyzéseit és a kommenteket. Írtam is. Jó volt, jobb, mintha teljesen egyedül lettem volna. Itt voltak velem a blogos társak. Volt egy telefonhívásom is. Beszélgettünk kb. fél órát.

    VálaszTörlés
  4. Nem is csodálkozom, az én napom is így telt. :)
    Este, mikor elcsendesedett a blogvilág, akkor mentem el a múltba egy kicsit nosztalgiázni és nagyobb élményt kaptam, mint amire számítottam. Persze, valószínű, hogy a lelkemnek ez már nagyon hiányzott, ünnepekkor sokkal érzékenyebb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már ilyen szépen összejöttünk magányos és társas nosztalgiázók, csatlakozom! Bevallom, gyakran olvasgatok vissza, saját és más blogokban is. Ezek az én "időgépeim"...

      Sőt, elkezdtem kinyomtatni a franciát és a magyart is, mert félek, hogy a technika kíméletlen "keze" egyszer csak kitörli életem 12-13 évét...

      Törlés
    2. Nagyon jó ötlet, mert bizony volt már ilyen. Rhumel blogját tüntette el a technika ördöge, sőt a régi közös Képes blogot is elvesztettük. Én időnként lementem a gépre, de Neked van igazad, mert a gép is elromolhat, a papír még mindig biztonságosabb. :)
      Ezek a blogok tényleg úgy működnek az életünkben, akár egy napló.

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen analfabéta vagyok....Nálam ez a link működik. De lehet, csak ezen a gépen...:(
      Találtam pár elmentettet a régi blogból.:)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Endi, ez csak a Te gépeden működik. Mi akkor olvashatnánk, ha feltöltenéd a netre, mert ez most csak a gépeden van meg. Esetleg egy blogba? - itt a blogspoton. :)

      Törlés
    4. Hát igen...Rájöttem, csak gondolkodás nélkül másoltam a "linket", utólag néztem meg jobban. Hát ennyire értek hozzá... :)))

      Törlés
    5. Ne bánd, csak jót akartál. Van ilyen...
      A neten megtaláltam nagybátyád visszaemlékezését édesapádra és mellette egy verset is. Holnap bent lesz a versek között. Faller János: OKTÓBER Nem érdekel, hogy tavasz van, nekem most tetszik, tehát beírom. :)

      Törlés
  6. "Kislegény..." emlékszem én is ! :)
    (bár én csak 2007-ben kezdtem blogolni - "unokázni" meg 2012-ben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aliz, örülök, hogy itt vagy! :)
      Arra emlékszem, hogy én kerestelek fel még a freeblogon, aztán sokszor voltunk egymásnál. :) Akkoriban voltak kicsik az unokáim és emlékszem arra is, amikor megszületett a Te unokád.

      Törlés
    2. freeblog-- rossz emlék, azt bizony elparentálták, el is veszett a (kockás) blogom, úgy próbáltam összekaparni utána, töredékesen sikerült csak :(

      de a lényeg a z igazi élet, az unokák! :)

      Törlés
    3. neked hogyhogy sértetlenül megmaradt az akkor blogod is?
      (én nem mertem/tudtam exportálni, mindig biztam,aztán egyszercsak eltűnt minden)

      Törlés
    4. Én akkor már nem voltam a freeblogon, jóval előbb átjöttem a blogspotra.

      Törlés