2021. április 20., kedd

Könnyen lehet,

hogy a frontok miatt, de már két napja egyfolytában álmos vagyok, egyébként is olyan furán érzem magam. Nem fáj semmim, csak a fejemmel van bajom. A szokásos lufiság, amikor úgy érzem, hogy nincs benne más, csak levegő. Nincs most semmihez kedvem, épphogy megvagyok, vagyok, vagyogatok...

Úgy látom a blogtársak sem nagyon aktívak... Bezzeg az időjárás! 

Most megyek és megvárom, míg újra tele lesz a fejem az időjáráson kívül más gondolatokkal is. Majd jövök! 😊 (Nagyon remélem)

6 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy minél előbb kerülj ki a "vagyogatok" állapotból. Gondolok Rád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. A frontok egymást érik. Remélem "csak" emiatt érzed Magad furán. Mielőbb legyen jobb! 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon remélem, hogy csak az időjárás a bűnös! Igyekszem jobban lenni. :)

      Törlés
  3. Nekem is erre tippelt ma egyik látogatóm... Ki tudja? Nekem a térdeim fájnak rettenetesen: alig bírtam bevásárolni, s most pihentetem a lábam, még el se pakoltam. Megvár...
    "A szokásos lufiság, amikor úgy érzem, hogy nincs benne más, csak levegő" - el ne repülj tőlünk, Borka!...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jót nevettem és ezt köszönöm, mert a vidámság, a nevetés gyógyít! :)
      Ma, mintha jobban is érezném magam. Még korán van, nyugtával dicsérjük a napot.

      Törlés