2021. február 14., vasárnap

Sétálunk, sétálunk...

egy kis dombra lecsücsülünk, csüccs! Sajnos nem erről szól a mai bejegyzésem, nincs itt egy kis lurkó akivel ezt játszhatnám. 

Mától magamat sétáltatom és itthon. Az első sétám elég katasztrofálisra sikeredett. Nem estem el, nem történt ilyesmi, de az, hogy 5 perc után meg kellett állnom és 10 perc után úgy fájt mind a két lábam, hogy le kellett ülnöm, elég szomorú. Ezzel mára be is fejeztem. Holnap folytatom, mindig egy kicsit hosszabb ideig. Szeretném elérni, hogy 30 percet sétáljak egyhuzamban. 

Itthon annyival jobb, hogy biztonságban érzem magam és bármikor le tudok ülni. Az utcán a bot segít, de nem eleget és leülni sem tudok, nincs sehol egy árva pad sem. Nahát!👵

2 megjegyzés:

  1. Kitartó vagy, meg tudod majd csinálni a 30 percet. :)
    Nekem is segít a bot az utcán, de én bent is azzal járok. Nincsenek percre kitűzott céljaim, csak jussak el ahova akarok kint is bent is, ez a célom. Tehát mégis van.
    Itthon te is, én is le tudunk ülni, és ez segítség.
    Kívánok minden jót!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Éva! :) Jussunk el a céljainkig! :)

    VálaszTörlés