2021. január 27., szerda

Vagyok

Igen, vagyok, létezem. Nincs semmi baj, csak találtam magamnak egy új elfoglaltságot. Mostanában üdvözlőlapokkal vagyok elfoglalva. Régen blogháttereket gyártottam, de ma már elég nehéz (nekem legalábbis nem megy) beilleszteni a saját hátteret. A mostanit a blogspot adta, elégedett vagyok vele, de nem tükrözi az éppen esedékes időjárást, vagy a hangulatomat. Ez van. 

A régi háttereket hasznosítani tudom az új üdvözlőkártyáknál. Van karácsonyi, újévi, húsvéti, születésnapi, névnapi és olyan is amin szép napot kívánok. Elég "l'art pour l'art" ez az egész, de szeretem csinálni, megmozgatja a fantáziám. Csak két példa:


A versike nem kíván ám rosszat. Állítólag a fülünk és az orrunk egész életünkben nő, tehát minél nagyobb, annál hosszabban élünk ezen a földön. 😀

A fotózást sem hanyagolom, de olyan egyformán ronda az idő, olyan ritkán van olyan pillanat, hogy azt érezném, na most ezt meg kell örökíteni, hogy eddig nem sok új kép született. 

Egyébként elvagyok. (Mint a befőtt.)

6 megjegyzés:

  1. Emlékszem, úgy találtam el annak idején hozzád, hogy bloghátteret kerestem, még a freebloghoz 😊 már olyan kóddal beilleszthetőt én sem teszek fel, a blogspotba nem tudok úgy "belemászni", szerkeszteni mint anno a freeblogosnál.

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem, ez a "vagyok" általánosan jellemző sokunkra.
    Vagyunk, vannak a napok, van a napirend ugyanazon ritmusa rendje is. Heteken át ugyanaz. A kinti látvány legfeljebb annyiban változik, ha süt a nap, világosabb a délelőtt.
    "Így van ez és nincsen másképp" - kedvenc idézetem talán sosem volt ennyire találó a helyzetünkre.
    De jön a tavasz, ennek rémesen hosszú januárnak mindjárt vége. A február meg csak gyorsabban elsuhan.
    A régi háttereid! Csodásak voltak, remekötlet képeslapokhoz felhasználni őket.
    Nagyon ügyes vagy, szépek, és lefoglalnak. A "vagyok"-hoz adnak egy kis plusz aktivitást. :)

    VálaszTörlés
  3. Orsi, én is emlékszem, hogy így találtál a blogomra. Én sajnálom, hogy már nem tudok hátteret cserélni. Jó szórakozás volt, szerettem csinálni.

    Endi, úgy van, ahogy írod. A gyerekeim szóltak, hogy mindenképp oltassam be magam, mert utána, ha maszkban is, de akkor el tudnának jönni hozzám és nem csak az ajtóig. Nagyon hiányzik egy jó kis beszélgetés velük. Van, hogy elmegy a hangom, annyira nem beszélek senkivel, csak írok. Jaj, Neked még tartozom egy emilkével, de tudod milyen vagyok, előbb-utóbb sor kerül arra is. :)

    VálaszTörlés
  4. Most, hogy ezt írtad, belenéztem a blogspot szerkesztőjébe, de így hirtelen meg se találtam, hol és hogyan lehetne saját hátteret betenni, pedig valahogy talán lehet. De mióta mindent megváltoztattak, csak rosszabb lett, bosszantó már a bejegyzés-szerkesztő is, a régi sokkal könnyebben kezelhető volt.

    VálaszTörlés
  5. Lehet, de nagyon furmányos. Kéri, hogy nagy méretű legyen és már nem emlékszem, hogy mennyi, de ne legyen X kB-nál nagyobb. A fejléc meg üres, á nem vacakoltam vele. Ez van és kész. Nem jó, hogy ennyire ráerőltetik az emberre a saját elképzeléseiket.

    VálaszTörlés