2023. május 8., hétfő

Fontos nap!

Bizony! Május 8. napján, szinte - kicsit megkésett - születésnapi ajándékként, éjjel 1/2 12-kor, megszületett az én bogárkám. Azon a napon hét ágra sütött a nap és 30 fokos hőség volt, én meg egész nap egy szövetruhában, mert nem volt nyári kismama ruhám. Akkoriban egy kismama bő ruhát viselt, alig látszott a babapocakja. 

Ezen a képen már nem az újszülött kislányom látható, azokból a képekből egy sincs a gépemben, sőt! - azt hiszem, hogy mindet elvitte a lányom a NAGY családi albumba.

Isten éltessen drága bogárkám, "kicsi"lányom!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kisbaba. Isten éltesse sokáig, és te is legyél még sok ideig az édesanyja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évám, az emailek között kerestem, pedig itt kellett volna a Tervezés oldalon keresni. Elnézésedet kérem és nagyon köszönöm! 🥰 Visszaállítottam az eredeti beállítást, remélem több gond nem lesz vele. 🤗

      Törlés
  2. Mindkét lányommal kora tavasszal lettem várandós, arra az időre (meg őszre, télre, december közepén születtek) Anyukám egyik bő szabású, vastagabb anyagú ruháját hordtam, nyárra vettem egy kismama ruhát magamnak, este kimostam, hogy reggelre megszáradjon, szóval én sem voltam eleresztve bőven ruhákkal, de a lényeg 9 hónap múlva a Te kezedben is ott volt, meg az enyémben is ☺️
    Isten éltesse a lányod! 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadom!
      A lényeg, igen. Amíg nem voltak gyerekeim, el sem tudtam képzelni, hogy ennyire, ilyen nagyon és ilyen önzetlenül lehet valakit szeretni...🤗

      Törlés
  3. Boldog együtt-ünneplést kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  4. Még sok sok boldog születésnapot kívánok mindkettőtöknek, együtt az ünneplésben, májusi Lányok! 🥰
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Ünnepek szép sorjában...😊

      Törlés
  5. Sok boldog születésnapot kívánok az ünnepeltnek. Nagyon aranyos baba volt.

    VálaszTörlés