2023. február 6., hétfő

Tegnap óta

ez jár a fejemben:

                 "jó néha sötétben a holdat nézni,
                  hosszan egy távoli csillagot igézni.
                  jó néha fázni, semmin elmélázni,
                  tavaszi esőben olykor bőrig ázni,
                  tele szájjal enni, hangosan szeretni.
                  jó néha magamat csak úgy elnevetni,
                  sírni ha fáj, remegni ha félek,
                  olyan jó néha érezni, hogy élek." 

                                               (Márti dalából idéztem)

8 megjegyzés:

  1. Jó, hogy "összeszedted magad", kedves Borka! Egy kis jel is jólesik kis társaságunk tagjainak egymástól! (Rózsa voltam, kicsit hideg van, de süt a nap!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, tudom, hogy legalább hetente írnom kéne valamit, de valahogy mostanában nem ment. Rózsa, igyekszem, hogy máskor sűrűbben jelentkezzem. 🌝
      Itt sincs meleg, sőt! - cserébe itt is süt a Nap, méghozzá hét ágra!

      Törlés
  2. Örülök Neked. Aggódtam, bár közben azt reméltem, nincs semmi baj, csak az írhatnékod szabadságolta magát. A fenti dalt nagyon szeretem, véletlenül? 😉 ismét egyeztünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj, régen is voltak ilyen időszakaim. Van az úgy, hogy jó a csönd és most egy ilyen volt. Nem véletlen, hogy ebből a dalból idéztem. 😉 Régi barátság és sok egyezés.

      Törlés
  3. No kérem, erről beszéltem/írtam 😄 egy dal részlet is elég olykor, amit egyébként is imádok, minden szavát magaménak érzem.
    Ne tessék lustàlkodni írás ügyileg, elég ha én a "főd" lustája vagyok néha (sokszor) blogírásból, bár mostanában kicsit szorgalmas(abb) vagyok😄
    Ölellek 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, jó, máskor jobban figyelek, hogy ne gondolhassatok semmi bajra, bár a korom és az egyéb dolgok(betegség) miatt, megértelek benneteket.
      Rád most igazán nem lehet panasz. 😀 Nagyon jót túráztam veletek és micsoda szép tájakat láttam! 🥰 A Te ❄️ beszámolód ihlette ezt a bejegyzést. 🌝

      Törlés
    2. Viszlek magammal az utakra, nem hagylak itt, hogy lásd te is a sok szépséget! 🤗

      Törlés
    3. Követlek és köszönöm!😀

      Törlés