2022. szeptember 20., kedd

Mostanában Budapesten

sok a szivárvány. Úgy este 1/2 7 körül ezt láttam az erkélyen: a kettős szivárványt keleten, a sárgás-kék eget nyugaton és közben szemerkélt az eső.

Hideg van, rezsiemelés ide, rezsiemelés oda, én bizony bekapcsoltam a konvektort, az is igaz, hogy csak a gyújtóláng ég, de nekem az is sokat számít. Már a kezem sem jéghideg. 
Próbálkoztam én forró levessel, sütéssel a konyhában, nem használt. Ideig-óráig felmelegített, aztán megint fázócskáztam. Megnéztem a hőmérőt, 16 fokot mutatott a lakásban! és akkor határoztam el, hogy inkább fizetek, de beteg nem leszek!

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű volt! Jó, hogy megmutattad nekünk is!
    Képzeld, tegnapelőtt itt is volt egy pillanatra 2 zápor között, a szemközti ház felett!... (rózsa)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon szép volt. Erőteljesek voltak a színei, ilyet ritkán látni, máskor sokkal halványabbak.

      Törlés
  2. A férjem is ezt mondta: inkább fizessünk, de ne fázzunk. Ha megtudjuk, mennyi az annyi, kiderül, jól határoztunk-e. A te 16 fokod tényleg borzasztó. A szivárvány meg szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így sincs nagy meleg, de ha kisüt a Nap, akkor a kettő együtt elviselhetővé teszi a lakást. Persze melegebben is öltözöm. :)
      Ahogy Rózsának is írtam, ez egy nagyon élénk színű szivárvány volt, szép volt...

      Törlés