2022. június 14., kedd

A tegnap este fényeit

így láttam, megmutatom:

8 megjegyzés:

  1. Borka, nálunk is a hegyoldalból nézve hasonló fényekben játszottak a felhők. Már nem tudtam fényképezni, hamar elmentek. Jó, hogy nálad megvannak. (06.15.este.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klári, én is láttam más blogokban, hogy hasonló fények voltak sokfelé. Az épületek rózsaszínes fényt kaptak, nekem tetszett. :)

      Törlés
  2. Nálunk egészen sötét felhők voltak tegnap délután, és esett az eső. Szépek a képeid, mint mindig.
    Most néha eltűnik a Nap, néha előjön. Most voltam boltban( nehéz volt elmenni), akkor éppen sütött a Nap. Változékony az időjárás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most itt is hűvösebb van, de tegnap (is) megnéztem a meteorológiai térképet és láttam, hogy arra felétek nagyon barátságtalan az idő. Éva, nagyon nehéz lehet vásárolnod, pláne ilyen időben. Szerencséd volt, hogy napsütésben mentél. Vigyázz nagyon, esőben ne menj, nehogy eless!

      Törlés
  3. Ezt a különleges fényt én is láttam, ugyanis Pesten voltam. Már szinte kísérteties volt, de szép!
    Legalább Te meg is örökítetted, így megőrizted nekünk 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen érdekes volt? Kicsit én is kísértetiesnek láttam, volt már ilyen, de elég ritkán és gyorsan előkaptam a masinámat, hogy megmaradjon ez a látvány. Élőben azért jobb volt. :)

      Törlés
  4. Borka, sikerült mégre leülnöm a gép elé : péntek óta meg se álltam, készültem unkahúgom és férje érkezésére, elmentem értük a reptérre (innen kb 80 km), a gép késett másfél órát, majdnem este 10 volt, mire leszálltak... Szóval, szerencsére a férj hazavezetett bennünket, mert én arra már olyan fáradt voltam, hogy alig ismertek fel... (és különben se látok jól éjszaka vezetni...) Ha időben érkeztek volna, ilyen szép naplementében tudtunk volna hazamenni, mint amilyet nálad látok, szép nyugodtan... (Rózsa)

    VálaszTörlés
  5. Rózsa, csodállak! Rengeteg az energiád és az akaraterőd! Ez utóbbi segít átlendülnöd a nehézségeken.
    Mostanában elég nagy bajok vannak a légiforgalommal. Ha késéssel is, de legalább megérkeztek a rokonok, olvastam, hogy vannak olyan légitársaságok, amik/akik? egyszerűen nem viszik el az utasokat. Még jó, hogy volt valaki, aki haza tudott vinni benneteket! Gondolom, most sem pihenéssel telnek a napjaid, de azért óvatosan, ha lehet!

    VálaszTörlés