2021. december 11., szombat

Boldogság, gyengédség, béke

Egy buta kis játék. Van az a rejtvény, amiben sok-sok betű van és keresztben, hosszában, átlósan lehet összeolvasni szavakat. Az a jó, ha minél több szót találsz. 

Na, ez nem erre ment ki, hanem azt írták, hogy a 3 első szó, amit megtalálsz, az lesz a jellemző az év hátralévő részében az életedre. Nem ér csalni és másikat keresni, ha épp nem tetszik amit megláttál. Nem csaltam, ezt a három szót találtam meg elsőre, abban a sorrendben, ahogy írtam. 

Nem hiszek az ilyesmiben, de most nagyon jó volna, ha valóban úgy alakulna az élet, hogy ez a három szó, ami a címben szerepel, határozná meg a 2021. év hátralévő pár napját és kívánom, hogy ne csak nekem, hanem lehetőleg mindenkinek! 

(Ha lehet kérnem, ne csak idén, jövőre is!)

21 megjegyzés:

  1. Ismerem ezt a fajta játékot. Tényleg jó, hogy a te szemedre van bízva, mi az amit meglátsz elsőnek. Az agyunk irányít, arra koncentrálunk, hogy jó történjen az életünkben. Nem szeretnénk a rosszat, van belőle így is bőven.
    Kívánom, hogy az a három szó kísérje a mindennapjaidat, ne csak most, hanem mindig ☺️🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Én mindenkinek kívánom, melléjük jó egészséget és sok-sok szeretetet. :)

      Törlés
    2. Így van! Az EGÉSZSÉG a legfontosabb! ☺️

      Törlés
    3. Ne is mondd! A hiánya érezteti a legjobban, hogy mennyire fontos.

      Törlés
  2. Találkoztam már én is ezzel a játékkal. Még az is eszembe jutott, hogy negatív szavak talán nincsenek is benne! A pozitívakra pedig mindig szükség van: olyanok, mint az újévi jókivánságok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem újra és igazad van, valóban nem találtam benne negatív jelentésű szavakat! :)
      Ettől függetlenül kívánom, hogy ez a három szó kísérje az életed. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép és hasznos 3 szó.Biztosan örültél nekik. Valósuljanak meg számodra és mások számára is! Kívánom. Én még nem találkoztam ezzel a játékkal, de érdekesnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Tényleg örültem nekik, bár közben kiderült, hogy nincs is a játékban olyan szó, ami rosszat jelentene. :)

      Törlés
    2. Éva, ez a három szó csak szó, de amit jelentenek az nagy dolog. Legyenek veled idén, jövőre, mindig!

      Törlés
  4. Hát, persze, hogy ismerem ezt a játékot! Most ugrott be, hogy már játszottam is. Csak én sem úgy ismertem, hogy azok a szavak válnak a jövőd részévé, melyeket első háromra találsz meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak olyan év végi játék az egyik internetes oldalon.
      Egyébként, szinte minden rejtvényújságban benne van az eredeti változat. Emlékszel a Fülesre? Talán még most is van, nem tudom, de anno járt nekünk. Minden héten nagyon vártam. A mai napig szeretem a rejtvényfejtést.

      Törlés
    2. Ismerem a Fülest, sokszor megvettem én is. Nem tudom, hogy van-e még. Én is szoktam rejtvényt fejteni.

      Törlés
    3. Van Füles még most is. Néha megveszem, mindig van a kezem ügyében valami rejtvény. Amit éppen meglátok az újságok közt, hol sudokus, hol vegyes, most épp egy "fülesem" van :)
      rhumel

      Törlés
    4. Jó dolog a rejtvényfejtés, kicsit megnyugtat, hogy van még valami a fejemben és nem teljesen üres. :))
      És szórakoztató, meg sokat lehet tanulni belőle. A skandit már kezdem unni, mert olyan hamar meg lehet fejteni. Azért ha elém kerül, nem hagyom ki. :)

      Törlés
    5. A skandináv hótt unalom...Persze azért én se hagyom üresen, de ez nem fejtörés, csak kitöltés. :( Régebben nehezebbek voltak.
      Megint egyetértünk! :)
      r.

      Törlés
  5. Kívánom, hogy mindig, ne csak idén örülhess a 3 szónak, legyenek az életed hű kísérői!
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rhumel, nagyon szépen köszönöm és viszont kívánom Neked és az egész családnak! :)

      Törlés
  6. Rejtvény nélkül lehet mondani? Egészség, biztonság, béke. Így, ebben a sorrendben. 😊

    VálaszTörlés
  7. Ági örülök nagyon, hogy itt látlak! Nagyon jó ahogy írtad, ha ez a három megvan, az maga a boldogság. :)
    Az ex-anyósom mondogatta mindig, hogy csak egészség és béke legyen. Azóta ez nálunk szállóige lett. :)

    VálaszTörlés