2021. október 24., vasárnap

Naplemente

A tegnap fénye estefelé:

6 megjegyzés:

  1. Lehet-e még ezt a szépséget fokozni?...
    Szép vasárnapot, kedves Borka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rajtam múlik, szerintem a természet még tudja fokozni, csak legyek ott, hogy megörökíthessem. :)
      Neked is nagyon kellemes, napsütötte vasárnapot kívánok!

      Törlés
  2. "Szép, mint mindig énnekem..." Pedig nem ide illik Petőfi, mégis a költészet jelenik meg előttem, amikor a fotóidat nézem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Klári, nagyon örülök, ha tetszik, hiszen én is azért teszem ide, hogy ti is lássátok azt, ami nekem örömöt szerez. :)

      Törlés
  3. Már megint szép képeket hoztál. Hiányoznának, ha nem lennének itt ezek az aranyló színek, melynek részese vagy. Várom a következőket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg a természet ilyen szépeket nyújt, addig én is hozom az újabb képeket. :) Ha meguntátok, majd szóltok, remélem.

      Törlés