2021. május 22., szombat

Ünnepi hétvége

8 megjegyzés:

  1. Viszont kívánom én is Neked!
    A pünkösdi rózsa már bimbós, egy kis napfény kell/ene még a nyílásához. Remélem hamar virágba borulnak a bokraink. ÉS a nap is rájuk süt majd.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Rhumel! :)
    Az a napsütés már nagyon hiányzik!

    VálaszTörlés
  3. Én is viszont kívánom Neked. Kint borult, hűvös idő van egész nap. Bent ülök a számítógépem előtt. Csend van és nyugalom kint is, bent is.

    VálaszTörlés
  4. Neked is nagyon köszönöm, Éva! :)
    Csend és nyugalom van itt is és hideg. Brrrr! Kint sincs meleg és olyan borongós, néha kicsit és halványan süt a Nap, mintha nem tudná eldönteni, hogy mit akar. :)

    VálaszTörlés
  5. Kívánom én is mindazoknak, akik hívők és ünnepelnek ilyenkor. Nekem meg olyan nap lesz, mint a hét többi vasárnapja, talán október óta először elmegyünk moziba 2 barátnőmmel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm mindazok nevében, akiket érint. :)
      Flora, akkor mégis más lesz ez a vasárnap, mint az elmúlt hónapok vasárnapjai. Kívánom, érezzétek nagyon jól magatokat, jót fog tenni egy kis szórakozás. :)

      Törlés
  6. Megint egy újabb háttér! :) Ünnepi és elegáns.
    Plusz:A sötétszürke, ázott vasárnaphoz passzol. Várjuk vele a napsütést...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a betyár Nap! Nem akar sütni, sőt! Itt a köd uralkodik.
      Rengeteg hátteret és "CSALAMÁDÉ" feliratot csináltam az elmúlt héten, akár minden nap másikat tehetek fel. Ezt most valóban ünnepinek szántam. :)
      Azért azt sem bánnám, ha a Nap is velünk ünnepelne. :)

      Törlés