2021. május 1., szombat

Egy régi május elseje

56 évvel ezelőtti kép. Akkoriban még felvonultam, később, amikor férjhez mentem és már megvoltak a gyerekek, erről leszoktam . 

Itt a képen látható két barátnőm is, ha jól megnézitek, egyforma cipő van rajtunk. :)

Velük töltöttem a szabadidőmet mindaddig, amíg meg nem jelent az életemben egy szerelem. Ezután ő elsőbbséget élvezett, a barátnők azért megmaradtak, csak jóval ritkábban jöttünk össze és már nem viseltünk egyforma cipőt. :)))

A rám jellemző fülig érő nevetéssel, vállamra vetett táskával és mindössze 19 évvel a hátam mögött.

Rég volt, de szép is volt...!

13 megjegyzés:

  1. De szép vagy!
    Én is jártam annak idején felvonulni Pécsen. Igaz, hogy akkor szinte kötelező volt.Sokáig vártunk míg a tribün elé értünk.Délután már szabadok voltunk, mehettünk a majálisra.Én ritkán tettem meg, de volt, hogy a baráti társaság elcsalt.Végül jól éreztem magam.
    Mindig jó idő volt, úgy emlékszem rá. Olyan, mint ma van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, a fiatalság - azt mondják - mindig szép. :)
      Hasonlóan ment nálunk is az a nap, később, felvonulás helyett, a gyerekekkel állatkertbe és vidámparkba mentünk. Az is jó volt nagyon, de már nem szórakozhattam felelőtlenül, vigyázni kellett a gyerekekre. :)

      Törlés
    2. Egyébként a képen középen vagyok, hátha a mellettem levő Kati barátnőmre gondoltál.

      Törlés
    3. Éva, Te Pécsett mit csináltál??? Még az is lehet, hogy találkoztunk. Csak nem tudtunk róla:)))

      Törlés
    4. Rhumel, ott jártam Tanárképző Főiskolára 1975-1979. között.

      Törlés
    5. :) 75-78, akkor én is ott voltam. Majd megírom emailben, nem szeretnék itt szétoffolni Borkànál.

      Törlés
    6. Elnézést, hogy belekotyogok, engem nem zavar. Nyugodtan lehet itt írogatni bármit, csak a csúnya szavakat nem szeretem, de Ti olyat nem is használtok. :)

      Törlés
  2. Rád gondoltam.:) A válladra vetett táskáról tudtam, hogy melyik lány vagy. Egyébként a barátnőd is szép.

    VálaszTörlés
  3. Borka jól látják a lányok bizony nagyon szép vagy!) Épp most néztem a pécsi újságban 86-os pécsi felvonulást, én is pécsi vagyok.))

    VálaszTörlés
  4. Jaj, már pirulok itt zavaromban. :) Rég volt. Andrea, köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  5. Mint a fiatal Romy Schneider, olyan szép voltál. A másik három lány is nagyon mutatós volt, de amikor megláttam a képet, rögtön rajtad akadt meg a szemem.
    Itt Debrecenben is hatalmas felvonulások voltak, egészen kicsi koromtól hosszan (3,6 km-en át) vonultam a felnőttek mellett a belvárostól a Nagyerdei Stadionig. Később ugyanezt a távot menettáncokkal a Virágkarneválon. De ilyen kicsattanó vidám soha nem voltam, mint Te. Jó látni ekkora felszabadultságot:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, megleptél. Régen, azokban a '60-as években, többen is mondták, hogy hasonlítok Romy Schneiderre. Nem tudhattál erről és mégis ő jutott eszedbe rólam. Talán, volt benne valami igazság. Köszönöm neked!
      Nagyon sokat és jóízűen tudtam nevetni, ez mára megszelídült, ma már csendesebb vagyok, inkább mosolygós.

      Törlés