2021. április 22., csütörtök

Végre

rájöttem minden változtatás titkára! 

Tegnap, hajnalig próbálgattam a különböző beállításokat és most elmondhatom, hogy meg tudom változtatni a blog hátterét, színeit, a betűk nagyságát. Olyan hátteret, mint régen, nem tudok betenni, de azért nem muszáj a blogspot által felkínáltakból választanom. Tulajdonképp, ha megismeri az ember a rendszert, akkor ez egyszerűbb, mint a régi. 

Már csak új háttereket kell  készítenem. "Csalamádé" fejlécből akad bőven png és jpg formátumban is.

4 megjegyzés:

  1. Nagyszerű! Hajnalig...?! Akkor már sokkal jobban is vagy!
    (Már tudtam az emailből.:)

    VálaszTörlés
  2. :))) Szóval megkaptad. :) Igen, ezek a dolgok nem hagynak nyugodni. Meg kell fejtenem a titkukat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős ez a megfejtés-kényszer:))) Csak nekem ebben a témában a szakmai tudás hiányzik, vakon keresgélek, nem is igazán tudom, hogy mit:)

      Törlés
    2. Én pedig úgy látom, hogy egészen jól haladsz! :) Szerintem nagyon ügyes vagy, egyszer mindannyian így kezdtük, aztán belejön az ember. :)

      Törlés