2021. február 11., csütörtök

Itt a tél!

Mára igencsak megváltozott odakint a táj. Fehér lett minden, világít a hó. Már nincs sötét és mégsem vagyok elégedett. (Nekem semmi sem jó?) 😊

Úgy fúj a szél, hogy kiviszi a szobából a meleget és kiszárítja a levegőt, pedig párologtatok. A kisszobában meg nem tudom felhúzni a redőnyt, mert odafagyott a párkányhoz. Talán később felenged, ha egy kicsit melegebb lesz. 

Ma jön Kicsilány, hogy kiváltsa a gyógyszereimet. Szegénykém, ilyen időben... És még puszit sem adhatok neki érte. Hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen családom van. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Később: holnapra tettük át a találkozót, talán jobbak lesznek az útviszonyok. 

5 megjegyzés:

  1. Mínusz 6 fok van, és nagyon nagy szél. Én is szellőztettem, de vitte a függönyt a szél, hamar becsuktam az ablakot, így is kihűltek a szobák.
    Jó, hogy gondoskodnak rólad.:)

    VálaszTörlés
  2. Jó, de néha mégis azt érzem, hogy "magam vagyok nagyon". Apót ők sem tudják pótolni. Tudom, mindent megtesznek, mégis az, hogy nem vagyunk együtt, az nem jó.
    Itt is hideg van, bár a redőnyt épp az előbb sikerült felhúznom, egy kicsit süt a Nap, barátságosabb lett az idő. Felhívtam az unokámat, hogy inkább holnap jöjjön, napos időt jósolnak és itt elég nehéz hóban, fagyban közlekedni. Holnapra remélem, az utak tiszták lesznek. Féltem őt. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekünk is odafagyott a redőny az északkeleti oldalon:) kicsit megmozgattuk óvatosan az alját és félig fel lehetett húzni. Ma már kiolvad szerintem, mert szépen süt a nap, van már annyi melege, hogy olvadjon annak ellenére is, hogy a teraszon most (fél 12-kor) mínusz 7 fok van.

    VálaszTörlés
  4. Még tegnap kiolvadt, este nem eresztettem le teljesen, így ma nem volt ilyen gondom.
    Volt már ilyen, ez is északkeleti. A másik szoba déli, ott még nem fagyott oda soha, de olyan volt már, hogy az erkélyen a lefagyott eső miatt elcsúsztam. Szerencsére nem történt semmi bajom. Ez még régebben történt, még a 44-kg előtti időkben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, az a redőny ketté is tört. A férjem felhúzta, s mikor este engedte volna le egyszerűen szétjött. Muszáj lesz szerelőt hívni...

      Törlés