2021. február 12., péntek

Ez meg az, csak úgy...

Itt volt Kicsilány, elhozta a patikából a három hónapra kiírt gyógyszereim. Megnyugtató, hogy ezzel már nem kell foglalkozni és a szeméttel sem, mert azt is levitte. A következő adag szemetet nekem kell majd levinni, remélem addigra teljesen felenged az udvaron a jég. 

Várom az értesítést az oltásról, de még semmi, csak az általános oltás-beadások menetét küldték el egy emilkében. Jó volna, ha egy kicsit szabadabban találkozhatnék a gyerekekkel. 

Kicsilány még maszkban is nagyon szép (nem vagyok elfogult, tényleg az!), okos is, biológusnak készül és számtalanszor bebizonyította, hogy nagyon talpraesett. Kislegény is jóképű, nem üres a feje, de amit nem szeret, mert nem érdekli, azt bizony nem akarja megtanulni. A vicc az, hogy a nagyon nemszeretem tantárgya pont a biológia. Idén érettségizik és az a hír járja, hogy most rendesen tanul. A gitározást sem hagyta abba, de mostanság nem megy vele sokra. 

A legidősebb unokám Nápolyba ment a barátjához, most ott lakik. A kisebbek is 17 és 15 évesek. Ők hárman a fiam gyermekei, róluk elég keveset tudok, a fiam elvált és ő sem találkozik velük sűrűn. Ez a helyzet a családban, jelenleg így állnak a dolgok. 

Lassan mindenki felnőtt lesz, én meg visszatérek (ha lesz rá időm) a gyermekkoromba..., a második gyermekkoromba. Nem sietek, úgy gondolom, még ráérek. 

Ja és majd' elfelejtettem, mai fotó a Városról:

4 megjegyzés:

  1. Most többet tudok a családodról. Jó, hogy megvan a gyógyszered 3 hónapra.Ez fontos.
    Nekem is fel kell iratnom. Jövő héten elintézem.

    VálaszTörlés
  2. Azért írtam róluk, hogy akik a régebbi bejegyzéseimet nem olvasták, azoknak is legyen némi fogalma a körülményeimről. :) A gyerekek témában elég sokat írtam magunkról. Bizony, két gyerek és öt unoka. Két unokám életében sokszor jelen voltam, segítettem a mamájuknak, ő a lányom. :)
    Én telefonon szoktam elintézni a gyógyszert, szólok és az asszisztens felírja, beteszi a felhőbe, aztán mehetek is én, vagy valamelyik családtagom érte. Nagyon sok gyógyszert kell szednem, sok pénz megy el rá, de így legalább még elvagyok egy ideig. Nélkülük már nem élnék.

    VálaszTörlés
  3. Emlékszem 🤗. Amikor még Kicsilány és Kislegény tényleg kicsik voltak. Amikor S. iskolás lett, hú de rég volt. (Még én sem voltam nagyi😉)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon rég volt, bizony. Anyuka voltál és drukkoltál a lányodnak, fiadnak. Velük is mennyi minden történt azóta! Nem is beszélve a tündéri unokáidról. :)
    Elnéztem ma Kicsilányt, felnőtt lett. Olyan jókat lehetne beszélgetni vele, de így? Hiába hegyezem a fülem, nem nagyon értem, hallom amit mond. Ilyenkor az jut eszembe, hogy valami kimarad az életünkből.

    VálaszTörlés