2021. február 28., vasárnap

A tél utolsó napja?

Nagyon szeretném, ha a langyos meleg állandósulna és nem jönne kutyára dér, elég volt a szürke napokból! Holnap március elseje és a hivatalos tavasz első napja. Jó, hogy eltelt már február (január, február, itt a nyár), még nem a nyarat várom, de a tavaszt nagyon! Az utolsó téli nap délutánján szépen sütött a Nap:

(Most vettem észre, hogy nincs víz a lakásban. Vajon elzárták, mert javítani kell a házban valamit, vagy valahol az utcán csőtörés van? Ásványvízzel mostam kezet, utána fertőtlenítettem is. Remélem, holnap lesz víz, csirkemellet szeretnék sütni és a húst alaposan meg kéne mosni. Ne már! Mosás nélkül nem sütöm meg, nincs értelme, mert úgy nem tudnám megenni, de ha nem sütöm meg, akkor megromlik. A fagyasztóból vettem ki még délelőtt, újra már nem lehet lefagyasztani. Na, remélem a legjobbakat.) 

4 megjegyzés:

  1. Ma is szép, napsütéses idő van, talán folytatódik tovább és márciusban végre igazi tavasz lesz, nem pedig a szokásos átmenet nélküli nyár robban majd be. Ne jöjjön vissza a szürkeség, a napjaink épp eléggé egyhangúak úgyis.
    Remélem van víz már, megoldódott a tegnapi hiány...?!
    rhumel

    VálaszTörlés
  2. Szia Rhumel! Legyen úgy, ahogy Te is szeretnéd és azt hiszem, még nagyon-nagyon sokan ebben az országban. Itt is hétágra süt a Nap. :)
    Van, van, megsüthetem a csirkemellet. :) És mosakodni is tudtam! :))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy moshatod és sütheted csirkemellett. Van víz!:) Milyen örömök vannak az életben.

    VálaszTörlés
  4. Bizony, bizony. :) Nem tudom, mi lehetett a probléma, de már nem is érdekel a fő, hogy újból megvan a komfortérzetem. :)

    VálaszTörlés