2020. december 26., szombat

Milyen is volt ez a Karácsony?

Egyedüli. Igen, ilyen még nem volt. Egyedül, de nem magányosan. 😊

Szilvesztert saját elhatározásból már töltöttem egyedül, de Karácsonyt még soha. Ez is az én elhatározásom volt, de azt hiszem, a gyerekek is megkönnyebbültek, mert nem szeretnék, ha esetleg valamelyikük miatt betegednék meg. Megértem, sőt! 

Szépen teltek el a napok. Volt meglepetés is, az ajtó előtt várt rám 24-én. Az ádventi fiókban az volt, hogy nyissam ki az ajtót, zárójelben: a bejáratit. Szót fogadtam és egy mindenféle jóval, széppel, szeretettel megrakott ládikót találtam. Leányzóm még előző este, szép csöndben csempészte (Babits Bihály😀) az ajtóm elé. Sokkal meghatóbb volt, mint máskor, amikor a fa alatt találtam rá az ajándékra. 

Egy videót is találtam benne, Nagyi karácsonyi filmje címmel. A Karácsony előtti napok, Kicsilány, Kislegény, Mojo cica és természetesen a lányom közreműködésével készült. A fiamék is küldtek egy vicces videót a messengeren. Telefonon is beszéltem mindkettőjükkel, leányzómmal többször is. 

Van egy kis fenyőm, égnek a gyertyák, érzem a szeretetet, talán kissé szentimentális, de most így a jó. 

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ilyen békés és szép karácsonyod volt, idén így kellett, egyedül, ez volt a biztonságos.
    Az ajtó előtti meglepetés nagyon kedves és megható.Ez is csak azt erősíti, a karácsonyban a szeretet a legfontosabb. Még ha nem is lehetett, csak lélekben megölelnünk egymást. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az egész így, hogy nem mertem találkozni velük, viszonylag jól sikerült és valóban boldogok voltunk, de azért nagyon hiányzott a személyes találkozás, az ölelés, a sok puszi és az együtt elköltött ünnepi vacsora.
    Megpróbáltak mindent, hogy ezt valamiképp pótolják, éreztem a szeretetüket, ők is érezhették, hogy nagyon szeretem őket és hálás vagyok minden igyekezetükért.
    Remélem, jövőre (azt is remélem, hogy megérem) már velük együtt tölthetem az ünnepet vírus mentesen, óvatoskodás nélkül.
    Így legyen!

    VálaszTörlés