2020. december 21., hétfő

A vírus mit csinál 24-én?

Szenteste a kijárási tilalom szünetel. Kihirdették. 
A vírus nem szólt semmit, szerintem teszi ugyanazt amit eddig, vagyis ahol tud, fertőz. 
Ki érti ezt? Nem a vírust, hanem az egyéjszakás szabad vándorlást. Nincs még elég áldozat? 
A vírus nem tudja, hogy most ünnep van, szenteste, ő - az emberiségre nézve elég borzasztó természeténél fogva - ünnep ide, ünnep oda, tenni fogja a dolgát. 
Aztán elmúlik Karácsony és mi gyászolhatunk, vagy esetleg minket gyászolnak majd. Késő bánat. 
Én azt mondom, ha már így adódott, vigyázzon mindenki saját magára és lehetőleg ne menjen sehová. 
(Bár... van egy olyan érzésem, hogy vannak akik örülnek, hogy mehetnek. Hát ők menjenek, én maradok.)
 

2 megjegyzés:

  1. Helyes. Aki megy, az pedig felelősséggel, és megfelelő körülményeket teremtve tegye.
    (Ma pl. azt hallottam, teraszon, kerti forralt borral ünnepel majd egy család. Délután. Kicsit mégis együtt, távolságot tartva, de az idős családtagok nélkül. Nekik a közös online "láthatás" a biztos.)

    VálaszTörlés
  2. Mint mindig, most is egyetértünk! :) A szabadban ünneplés nem rossz ötlet. Aki teheti, legalább így ünnepeljen és a maszkot el ne felejtse!

    VálaszTörlés