2020. október 30., péntek

Öszi hangulatban

Ilyenkor - régen és most is - kirándulni vágyom, csak menni, menni bele az őszbe. Az idő pont olyan, amilyet szeretek, a környezetről nem is beszélve! Az őszi erdő számomra egy csoda. Azok a színek és illatok, az őszi avar illata..., szinte már érzem is.
Sajnos most nem tudok elmenni az erdőbe, de még az utcán sétálni is elég nehéz volna, a lábaim nem engednek. Tudja ezt az én Tündérlányom és virtuálisan elvitt kirándulni a Dunakanyarba és a pilisi erdőbe. 
Tegnap reggel láttam meg a képeket, jaj, nagyon megörültem és meg is hatódtam, hogy eszébe jutott a múlt, amikor még hármasban, együtt kirándultunk az ezerszínű Budai-hegyekbe. 
Mutatóba egy szép, őszi színekben pompázó erdőrészletet hoztam:
 

2 megjegyzés:

  1. Csodaszépek a színek ezen az őszön is... Az Aranynapok élménye, mint mindig, idén is, bezártságunk ellenére is áthatotta az elmúlt heteket.
    Nekünk szerencsénk volt, itthon is élvezhettük a tengernyi sárga juharlevet (a gereblyézése meg plusz élvezet, kell egy kis mozgás is, ugye?!:).
    A temetőkbe eljutva is szép tájakon keresztülvitt az utunk. A nekem oly' kedves Mecsekben tegnap jártunk, de itt a közeli Vértes is vadregényes ilyenkor.
    Ha feltöltök fotót, majd küldök.
    Vigyázz Magadra, pihentesd a lábad!

    VálaszTörlés
  2. Szép út lehetett. Várom a fotókat és előre is köszönöm.
    Vigyázok, de élni mégiscsak kell és nem lehet egész nap pihentetni. Így is majdnem 1 évet töltöttem szinte egész nap ágyban. Nem! Fellázadtam. :)

    VálaszTörlés