2020. szeptember 22., kedd

Az az igazság,

hogy tegnap szemészetre kellett volna mennem. Volt beutalóm, szereztem időpontot, minden rendben volt, csak az a fránya vírus! - amiatt nem mertem elmenni az orvoshoz. Most nem rendelték el, hogy csak nagyon sürgős esetben menjenek az idősek és a krónikus betegek orvoshoz, de én magam döntöttem úgy, ha nem nagyon fontos, akkor inkább itthon maradok. Azért még tegnap reggel is hezitáltam, de hinni akarom, hogy győzött a józan ész. 
Egyébként, ha így folytatódnak a dolgok, akkor az október végi laborvizsgálatra sem fogok elmenni. Tavasszal is kimaradt egy három havonta esedékes vizsgálat és nem szakadt le az ég, szerintem most sem fog. 
 

2 megjegyzés:

  1. Jól tetted! Ha nem olyan égetően fontos a szemészet, ráérsz kivárni egy alkalmasabb időt...De vajon mikor lesz ilyen, azt sajnos nagyon bizonytalan. Ahogy lányunk mondja, ez most a bekuckózás ideje. Már aki teheti.

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazad van és még így sem biztos, hogy megússzuk. Sajnos.

    VálaszTörlés