2010. március 9., kedd

Meglepetés - nekem

Ezt a fotót ma kaptam, egy kedves régi ismerősöm küldte emilkében. Nem írt kísérőszöveget, csak úgy jött a kép magában.
Ez egy sorozat egyik darabja, emlékszem, elég sok készült akkor, nekem is van egy pár, de pont ez nincs meg. Egy kollégám készítette nagyon régen - 18-19 éves vagyok ezen a képen. '60-as évek közepe, hatalmas doboz-konty, macskaszemek, fekete szemceruzával elég vastagon kihúzva. Arra meg gondolni sem merek, hogy hány kilóval könnyebben...
Te jó ég! -, hogy mi-minden történt még velem ezután a kép után! Jött a nagybetűs és tartogatott számomra sok meglepetést, jót, rosszat egyaránt. Nem bántam meg semmit, a jónak örültem, a rosszból tanultam, mindennek így kellett történnie. Ami rossz volt, arról utólag sokszor kiderült, hogy nem is volt az rossz, annak köszönhettem nagyon sokszor a jót. Frázisok? - lehet, de tényleg így volt!
18 évesen még csak terveim voltak, van ami megvalósult, sajnos olyan is akad, ami nem, pedig jó lett volna... Ezzel együtt nem elégedetlenkedem, elég jól alakult az életem. Valaki, ott fent, nagyon figyel és vigyáz rám.
Elröpültek az évek, már nincsenek világmegváltó tervek, de vannak kis hétköznapi vágyak és rövidtávú elképzelések, mert ugye ebben a korban sohase lehessen tudni... Na, ez nem szerepel a terveim között! Még örülni akarok a gyerekeimnek és az unokáimnak, szeretném látni ahogy elindul az ő nagybetűs életük és ez nem is lehetetlen kívánság, ugye...?
Te is hallod ott fent? Én igyekszem, már csak rajtad múlik.
                    ( ...az idő hogy lejár!
"Cserebogár, sárga cserebogár!")

4 megjegyzés:

  1. Nahát, ez kedves meglepetés lehetett.:) Meg nekünk is, hogy feltetted ide.
    Jó dolog régi fotókat nézegetni. A konty nekem kimaradt, annakidején, mikor divat volt, még copfos voltam, de anyukámról, olyan 25-26 éves korából is van ilyen kép. És macskaszemes az is:)

    VálaszTörlés
  2. Bizony, bizony, mikorra Te annyi idős lettél, mint én azon a képen, akkor én már rövid hajat hordtam, nem nagyon rövidet, de a konty addigra eltűnt. Milyen érdekes, most megint kontyot hordok, nem divatból, nem is olyat, de ez nekem bevált. Kényelmes, reggel megcsinálom és estig semmi gond vele. :)
    A macskaszemek viszont végleg elhagytak és már festéket is nagyon keveset használok. Jó, jó, hogy megöregedtem, de bohóc azért ne legyek! :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Anna, valóban, a '60-as évek divatját, már ami a frizurát és a sminket illeti, jól mutatja. :)

    VálaszTörlés