2010. február 13., szombat

Új ruha

Végre, rájöttem az átlátszó háttér titkára! Elég sokáig tartott... :)
Az a helyzet, hogy a régi képtároló helyem nem hajlandó nagyobb, csak max. 1024x768-as felbontású képet tárolni, jobban mondva hajlandó, de nem ingyééé. Én meg ugye, jó magyar szokás szerint, nem akarok ezért fizetni, tehát kerestem egy ingyen tárolót. Megtaláltam, aztán megjött az ihlet is és úgy döntöttem, hogy új ruhát kap Csalamádé.
Most egy ideig ebben lesz, de amint jön a jobb idő, lecserélem vidámabbra, tavasziasra.
Egyébként elvagyok, megvagyok. Fotózgatok, zenéket rendezgetek, olvasgatok, ja, és úgy mellesleg  élem a megszokott életem (értsd: vásárlás, főzés, takarítás, mosás..., csupa ilyen "érdekes" dolog). Minden nap furdal a lelkiismeret az elmaradt emilkék miatt, de bizakodó vagyok, és hiszem, hogy eljön az a nap, amikor leülök a gép elé és azt mondom, hogy na, most aztán adok a furdalásnak egy pofont és megírom azokat a leveleket. Addig pedig mindenkitől akit érint, bocs, bocs, ezer bocs! :)

9 megjegyzés:

  1. Ha ide írsz, meg van bocsátva. (Nekem meg nem is tartozol :)

    VálaszTörlés
  2. Mila, mi volt a régi tárhelyed? mert én most szintén a kepfeltoltes.hu-n tárolom a hátteremet, de már néhányszor megviccelt azzal, hogy egyszerűen nem jött elő. Jó lenne egy másik hely talonban (nekem elég az 1024-szer stb. méret)

    VálaszTörlés
  3. A photobucket pont com. Az elég megbízható, eddig nem volt vele semmi bajom, viszont találtam egy egészen egyszerű megoldást. A régi blogunk (a szabad, tudod!) képtárolójából is elő lehet varázsolni lementett képeket. Persze ahhoz kell ott egy blog is. :)
    Jó, hogy szóltál, lehet, hogy inkább a szabadból hozom el ide a hátteret! Köszi. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi a tippet, áttettem a szabadra a hátteret, most figyelem, ez jobb-e, majd kiderül (ráérünk, rakosgatunk ide-oda, fene a jódógunkat :)) )

    VálaszTörlés
  5. Na ja, aki nyugdíjas! :) Tudod, az azért jó, hogy habár mozogni már nagyon nehéz, ott fent a kerekek még kattognak, ez is valami... :)

    VálaszTörlés
  6. Látom, ismét "átöltöztél".:) A tintapaca különösen tetszik!
    (Hol vannak már a régi töltőtollak, hajjaj! Én nagyon szerettem írni velük.)

    VálaszTörlés
  7. Ez a háttér nagyon jó! Legalábbis nekem, mert könnyebb olvasni, mint a másik háttérnél.

    VálaszTörlés
  8. Andi voltam, bocs! Újabban nem írja be automatikusan a nevemet.

    VálaszTörlés
  9. A tintapaca nagyon fontos!!! Anélkül nem is igazi egy füzet. :) Szamárfület is tehettem volna, de azért annyira már nem vagyok rendetlen... :))

    Andi, örülök, hogy ez a háttér kellemesebb a szemednek, én is így vagyok vele. Többet is kipróbáltam, de ezen olvasható a legjobban a szöveg.

    VálaszTörlés