2007. március 12., hétfő

A helyzet a következő:

Jelenleg úgy néz ki, hogy részemről semmi akadálya a blogger-bulinak! Apó elengedett, mert én olyan asszony vagyok, hogy megkérdezem, meg én! :) Sokkal jobban érzi magát, ha azt hiszi, hogy Ő most nagylelkű volt, mert lám, zokszó nélkül elengedett. Ezt hosszú évek alatt tanultam meg. A hiúságát legyezgeti, vagy mi, én nem értem, de működik.
Nagyobbik gyermekem elutazik a csemetékkel kikapcsolódni, hogy a kisebbik mit csinál, azt nem tudom, csak gondolom, hogy az új ház körül épp elég teendője akad.
Tehát irány Horány! - helyett a Déli pályaudvar. 1/2 12-kor ott fogok szobrozni a megbeszélt napon és várom a peronon, hogy befusson a vonat Bikficcel. :) Remélem, Vackor és Meta is ott fog álldigálni. Metát megismerem, Vackor meglepetés lesz. Bikficet is el tudom képzelni, Kacinkát nem fogom összekeverni senkivel, mert ő lesz a házigazda. Tyriát láttam már fényképen, igaz csak 1-2 napig, de talán megjegyeztem az arcát. Andi..., azt hiszem az ő képét is láttam már a blogjában, ha ő az akire gondolok.
Tehát összeállt a csoportkép. De minek annyi ennivaló?! Ezt az egyet nem értem. (Sok mást sem, de az most nem téma.) Hááát, majd csak megeszi valaki...
Már nagyon kíváncsi vagyok! Az nem is kérdés, hogy jól fogjuk érezni magunkat!!! Ennyi locsi-fecsi között a végén még hallgatni fogok! Néha megkukulok. De ugye az sem baj? Unatkozni akkor sem fogok, mert hallgatom a többieket.
15-én meg ne legyen semmi felfordulás! Tessék szépen ünnepelni, ha kérhetem.

4 megjegyzés:

  1. Tényleg nem kell sok ennivaló!
    Én vagyok a házigazda:))

    VálaszTörlés
  2. Hát még ha tudnátok, hogy nagy valószínűséggel a csodavonattal érkezem! Úgyhogy érdemes lesz várni! :)

    VálaszTörlés
  3. Jön Bikfic a csodavonattal!!! :)

    VálaszTörlés